تورصنعتی مجازی: بازدید از شرکت نانوفناوران خاور -۲۵ اسفند

تورصنعتی مجازی بازدید از شرکت نانوفناوران خاور ۲۵ اسفند با راهبری سید امیرحسین تقوی، مدیر عامل و مؤسس شرکت نانوفناوران خاور، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، برگزار خواهد شد.

لایو تور صنعتی، روز دوشنبه ۲۵ اسفندماه، رأس ساعت ۱۱ صبح، با موضوع بازدیدمجازی از شرکت نانوفناوران خاور (تولیدکننده ماسکهای نانو و فیلترهای صنعتی و خدمات نانوالکتروریسی) و با راهبری مهندس سید امیرحسین تقوی، مدیرعامل و مؤسس شرکت نانوفناوران خاور، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است شرکت نانوفناوران خاور NFK، در حوزه تولید نانوفیلترهای صنعتی هوا به فعالیت می پردازد. از جمله کاربردهای این نانوفیلترهای صنعتی می‌توان به صنایع ساختمانی (کارخانجات سیمان – گچ – کاشی و سرامیک و …)، صنایع فلزات (کارخانجات فولاد، ذوب فلزات و …)، صنایع غذایی (کارخانجات آرد، ماکارونی، روغن نباتی و …)، صنایع پتروشیمی و … اشاره کرد. این فیلترها باعث افزایش راندمان فیلتر، جذب ذرات بیشتر و طول عمر آن می‌گردد.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه‌ای و عموم علاقه‌مندان حوزه‌های صنعتی فناوری نانو، دعوت می‌شود تا در این تور صنعتی مجازی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از تولید نانوالیاف صنعتی و ارتقای صنعت فیلتراسیون کارخانجات صنعتی، به طرح پرسش‌ها از مدیر مجموعه صنعتی و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

شرکت دانش‌بنیان نانوفناوران خاور، تولیدکننده فیلترهای صنعتی با فناوری نانو در ایران با قابلیت جذب ذرات و طول عمر بیشتر و واحد برتر فناور دانشگاه امیرکبیر در هفته پژوهش، دارای گواهی تاییدیه نانو مقیاس از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ، و گواهی‌نامه‌های استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت (ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸) و سیستم رضایت‌مندی مشتریان ۱۰۰۰۴:۲۰۱۲) ISO) می‌باشد. بنیان‌گذاران این شرکت با بهره‌گیری از مهندسان و فارغ‌التحصیلان رشته نانو تکنولوژی مهندسی پلیمر،مهندسی شیمی و نساجی توانسته‌اند با بکارگیری فناوری نانو راندمان فیلترهای مورد استفاده در صنعت کشور را به میزان قابل توجهی ارتقا بخشند . شرکت نانوفناوران خاور با بیش از دو دهه سابقه از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در خصوص فیلترهای نانو توسعه داده و هم اکنون مفتخر است که تولید انبوه فیلترهای نانو و غیرنانوی خود را در شهرک صنعتی ایوانکی با اخذ پروانه بهره‌برداری در تولید بیش از ۱ میلیون عدد ماسک سوپاپ‌دار نانو و ۶۰۰ هزار عدد فیلتر هوای غیر خودرویی نانو و معمولی از وزارت صنعت و تولید انبوه فیلترهای صنعتی و خدمات پوشش نانوالیاف به بیش از ۴۰۰ کارخانه بزرگ صنعتی در کشور عرضه نماید.

شایان ذکر است که سلسله برنامه‌های تور صنعتی مجازی در بستر اینستاگرام و بصورت زنده (لایوتور صنعتی)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، و با هدف معرفی توانمندی‌ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران در این حوزه، و ایجاد فضای زنده پرسش و پاسخ با مدیران صنعتی و نانوفناوران، به اجرا گذاشته می‌شود.

کلیک کنید»» لینک ورود به لایوتور صنعتی بازدید از شرکت نانوفناوران خاور