دریافت امتیاز استفاده از پتنتی برای مقابله با روماتیسم مفصلی

شرکت سیلوفارما امتیاز استفاده از یک پتنت مربوط به نوعی نانوذرات پپتیدی را از دانشگاه مریلند دریافت کرد، نانوذراتی که می‌تواند برای مقابله با روماتیسم مفصلی استفاده شود.

شرکت سیلوفارما (Silo Pharma) توافق‌نامه‌ اجرایی برای توسعه فناوری و بهره‌برداری از فناوری نانوذرات پپتیدی برای مقابله با آرتریت روماتوئید یا روماتیسم مفصلی را با یکی از دانشگاه‌های آمریکا امضا کردند.

شرکت سیلوفارما و دانشگاه مریلند در بالتیمور با افزودن بندهای جدیدی به توافقنامه پیشین، این توافق‌نامه را تمدید کردند.

آرتریت روماتوئید (RA) یک بیماری مزمن است که در آن حمله خود ایمنی منجر به التهاب مفصل، تغییر شکل و ناتوانی می‌شود.

شرکت سیلوفارما یک شرکت تولیدکننده دارویی در مرحله رشد است. این شرکت اعلام کرد که توافق‌نامه انحصاری خود را با دانشگاه مریلند تمدید کرده است تا یک اختراع جدید را که به‌عنوان «پپتیدهای مشترک برای استفاده در تحقیق و درمان فرایندهای درمان آرتروز» شناخته می‌شود، توسعه داده و مورد استفاده قرار دهد.

اریک وایسبلوم، مدیرعامل شرکت سیلوفارما اظهار داشت: «اضافه شدن گزینه‌های جدید به این قرارداد، به سیلوفارما یک دوره ارزیابی بیشتر برای دسترسی به این روش درمانی منحصر به فرد و بالقوه حیاتی می‌دهد که می‌تواند به‌عنوان یک پلتفورم دارویی نیز عمل کند. توانایی رهایش داروهای رایج، سایلوسیبین یا سایر داروهای روانگردان به‌طور مستقیم به مناطق مورد نظر بدن با این فناوری می‌تواند با افزایش اثربخشی درمانی ضمن کاهش سمیت و مقدار داروی مورد نیاز، انقلابی در حوزه دارو ایجاد کند.»

شرکت سیلوفارما یک شرکت زیست دارویی در مرحله توسعه است که بر ادغام روش‌های درمانی سنتی با روش‌های مبتنی بر داروهای روان‌گردان برای افرادی که از علائمی مانند افسردگی، PTSD، پارکینسون و سایر اختلالات عصبی رنج می‌برند، متمرکز است. ماموریت سیلوفارما، شناسایی فناوری‌هایی است که می‌توان مجوز استفاده از آن‌ها را خریداری کرد و با تأمین بودجه تحقیقاتی و تجاری‌سازی این فناوری‌ها به ارتقا حوزه سلامت کمک کرد.