کیف و کوله‌پشتی با سطوح خارجی آنتی‌باکتریال

شرکت آرکا فیدار انار یکی از تولیدکنندگان کیف و کوله‌پشتی در کشور اقدام به ایجاد خاصیت آنتی‌باکتریال در محصولات خود کرده است که برای این کار از نانوذرات نقره استفاده می‌کند.

کوله‌پشتی و کیف وسیله‌ای بسیار کار آمد برای حمل و نقل وسایل است که همهٔ افراد با هر سنی از آن استفاده می‌کنند. این وسیله علاوه بر مدرسه و دانشگاه در کوه، طبیعت، محل کار و سفر مورد استفاده قرار می‌گیرد و در معرض آلودگی‌های بسیاری قرار دارد.کوله‌پشتی‌ها و کیف‌ها به ندرت شسته می‌شوند و این موضوع موجب می‌شود تا میزان بالایی از آلودگی در سطح آن‌ها وجود داشته باشد. استفاده از نانومواد در ساخت این محصولات می‌تواند میزان آلودگی را به شدت کاهش دهد.امروزه با توجه به شیوع بیماری‌های ویروسی، توجه ویژه‌ای به ضدعفونی کردن سطوح شده است. این امر موجب مورد توجه قرار گرفتن حوزه مواد آنتی‌باکتریال صنعتی شده است، به طوری که بسیاری از تولیدکنندگان به سراغ ایجاد خاصیت آنتی‌باکتریال در محصولات خود رفته‌اند.

در این راستا شرکت آرکا فیدار انار کیف و کوله‌پشتی با سطوح خارجی آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات تولید و به بازار عرضه است که عملکرد آنتی‌باکتریال این محصولات توسط آزمایشگاه همکار وزارت بهداشت مورد ارزیابی قرار گرفته و تأیید شده است.

چرا از این محصول استفاده کنیم؟

  • دارای فعالیت ضد باکتریایی در مقابل باکتری‌های بیماری‌زا برای انسان از قبیل K.pneumoniae و E. Coli
  • قیمت مناسب

با شرکت آرکا فیدار انار بیشتر آشنا شویم؛

شرکت تولیدی کیف و کوله انار در حال حاضر با حضور ۷۰ نیروی متخصص و با دارا بودن سه کارگاه واقع در محله هرندی تهران و همچنین کارخانه شهرک فرون‌آباد مشغول به فعالیت است. همچنین در راستای اشتغال‌زایی روستایی با آغاز سال ۱۴۰۰ دومین کارخانه تولید این شرکت در شهرک صنعتی خوشاب واقع در بخش خوشاب خراسان رضوی با مساحت ۴۰۰ مترمربع بنا و ۵۰۰۰ متر زمین در فاز اول احداث و شروع به فعالیت خواهد کرد. مجموع مساحت زیرساختی سه کارگاه تولید کیف و کوله عمده، ۱۲۰۰ مترمربع با تجهیزات کامل در زمینه سراجی مشغول به فعالیت می‌باشد.

شرکت تولیدی و پخش کیف و کوله انار با ۷ سال سابقه در مجمع نوشت افزار ایرانی و بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت تخصصی در زمینه تولید و پخش کیف و جامدادی عمده در حال فعالیت است. همچنین این شرکت تولیدی کیف و کوله عمده سابقه فعالیت با مجموعه‌ها و نهادهای مختلف در حوزه نوشت‌افزار و فرهنگ همکاری داشته است.