قراردادی برای ترکیب دو فناوری و عرضه محصولات حفاظت شخصی

دو شرکت کانادایی با انعقاد قراردادی به دنبال تولید محصولات حفاظت شخصی تقویت شده با فناوری‌ نانو هستند.

شرکت کانادایی زنگرافن (ZEN Graphene Solutions)، اعلام کرد که یک قرارداد تجاری قطعی با تربور (Trebor) برای تولید تجهیزات حفاظتی شخصی تقویت شده با ZENGuard امضا کرده است. این توافق شامل ماسک‌های جراحی، فیلترهای مربوط به ماسک Pro+ ، دستکش‌های نیتریل و چند محصول دیگر است. تریبور یک ماسک N95 استاندارد تولید می‌کند و در حال ثبت پتنت مربوط به فناوری این ماسک موسوم به Pro + Respirator Mask (Pro +) است. ماسک Pro + همراه با پوشش ضدعفونی‌کننده شرکت زنگرافن، استاندارد جدیدی از حفاظت را ایجاد می‌کند. Pro + هم قابل استفاده مجدد بوده و هم ۹۹ درصد قابل بازیافت است و آن را به یکی از بهترین گزینه‌های زیست‌محیطی تبدیل می‌کند. تریبور آرایکس همچنین یک ماسک جراحی ۳ لایه با محافظت ضدویروس زنگرافن در سبد خود دارد.

گرگ فنتون مدیرعامل زنگرافن اظهار داشت: «پس از همکاری نزدیک با جورج ایروین و تیم تربور در سال گذشته، ما یک رابطه کاری عالی ایجاد کردیم و مشتاق هستیم اولین محصول خود را با هم عرضه کنیم، ماسک جراحی Trebor Rx با فناوری ZENGuard /که بیش از ۹۹٫۹۹ درصد بازده فیلتراسیون باکتریایی و ویروسی دارد. این یک موفقیت تجاری قابل توجه برای هر دو سازمان است، اما مهمتر از آن، این گزینه جدیدی برای کادر درمان و سایر افرادی است که در محیط‌های با ریسک بالاتر زندگی می‌کنند و مایل به افزایش قابل توجه کارایی فیلتراسیون باکتریایی و ویروسی در مقایسه با یک ماسک یکبار مصرف ASTM سطح ۳ هستند.»

تربور و زنگرافن سخت تلاش کرده اند تا یک ماسک انقلابی به بازار عرضه کنند. حفاظت بیشتر در ماسک این شرکت فقط آغاز یک خط گسترده تجهیزات حفاظتی ضدمیکروبی است که برای ایمن نگه داشتن کادر درمان طراحی شده است. رابطه این دو شرکت نمونه‌ای از همکاری دو بخش خصوصی در کانادا است که برای توسعه، تولید، بازاریابی و فروش محصول درجه یک در سطح جهانی با هم همکاری می‌کنند.

زنگرافن یک شرکت فعال در حوزه فناوری‌ نانو است که در حال توسعه و تجاری‌سازی راه حل‌های مراقبت‌های بهداشتی نسل بعدی در زمینه‌های پیشگیری، تشخیص و درمان است. این شرکت در حال حاضر روی تجاری‌سازی ZENGuard ™ ، یک پوشش با فعالیت ضد‌میکروبی کار می‌کند.