وبینار تجربه نحوه انتخاب مشتری و فروش محصول

دومین رویداد از فصل جدید کاریز، بر یک تجربه استارتاپی برای انتخاب مشتری و فروش محصول متمرکز شده است. در این رویداد که با عنوان «چگونه بازار یک محصول جدید را به دست آوریم؟» برگزار می‌شود، مهندس «حسین نجف‌خانی»، مدیرعامل شرکت «بهسان اکسیر فام»، از تجارب خود در خصوص کارآفرینی، تولید داخلی یک محصول کاملاً وارداتی و فروش محصول به مشتریان می‌گوید. این وبینار، در روز چهارشنبه مورخ ۸ دی‌ماه و از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ برگزار شده و علاقمندان می‌توانند برای حضور در آن، از هم‌اکنون اقدام به ثبت‌نام نمایند.

هرچقدر ایده شما خلاقانه و فناورانه باشد، هر چقدر چیزی متفاوت و حیرت‌انگیز برای ارائه داشته باشید، هر چقدر برای محصولتان زحمت کشیده و نقاط فنی و طراحی متمایزی در آن پرورانده باشید، هرچقدر دارایی‌های فکری بزرگ و قوی در پس ایده شما نهفته باشد، باید این را بدانید که اگر محصولتان خواهان نداشته باشد، شکست شما قطعی خواهد بود. این چیزی است که در بسیاری از مواقع، کسب‌وکارهای استارتاپی خصوصاً در حوزه هاردتک به صورت کامل به دست فراموشی می‌سپارند. آن‌ها فراموش می‌کنند که اصل مهم مشتری است، اصل مهم خواسته او است، اصل مهم نیاز او است. آن‌ها با بی‌توجهی به این مسئله بسیار مهم و توجه صرف به ایده و مسائل فنی آن، مسیر شکست را برای خود محتوم می‌سازند.

«حسین نجف‌خانی» که متولد سال ۱۳۷۱ در شهر اراک است، پس از پایان دوره کارشناسی ارشد خود در دانشگاه شریف، برای مدتی به عنوان مسئول تحقیق و توسعه در شرکتی مشغول به کار بود. وی پس از مدتی تصمیم گرفت تا برای خودش کسب‌وکاری راه‌اندازی کند و با توجه به علاقه‌مندی که به حوزه‌ رنگ‌ها داشت، برنامه‌ریزی خود را مبتنی بر آن انجام داد. وی محصولی کاملاً وارداتی را انتخاب کرد و با تولید آن، شروع به عرضه محصول به مشتریان نمود. او که مدیرعامل شرکت «بهسان اکسیر فام» است، در سی‌وچهارمین رویداد کاریز، از تجارب خود با ما صحبت می‌کند. اینکه چگونه می‌توان برای محصولی جدید، بازار مورد نظر را بدست آورد؟ چطور می‌توان مشتریان را ترغیب به خرید از این محصول جدید نمود؟ چگونه باید اطمینان آن‌ها را به خود جلب کرد؟  این وبینار که با عنوان «تجربه نحوه انتخاب مشتری و فروش محصول (چگونه بازار یک محصول جدید را به دست آوریم؟)» برگزار می‌گردد، از پیچ و خم ورود به بازار و جلب نظر مشتریانی می‌گوید که تا کنون به نمونه‌های خارجی و معتبر باور داشته‌ و اعتماد و اعتقادی به داخلی‌سازی آن محصول نداشته‌اند.

گفتنی است که این رویداد، در روز چهارشنبه مورخ ۸ دی‌ماه و از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در آن، از هم‌اکنون اقدام به ثبت‌نام نمایند.

راه‌های ارتباطی با اکوسیستم فناوری‌های سخت کاریز:

وبسایت: kariz.net

شبکه‌های اجتماعی: @innovation_kariz