تی‌شرت نانویی که حین ورزش خنک و خشک باقی می‌ماند

شرکت ویرگرافن (Wear Graphene) از عرضه تی‌شرت Graphene G-Tech خبر داد. این شرکت به تازگی توزیع این محصول را آغاز کرده است. به گفته مدیران این شرکت، هدف ویرگرافن این است که تی‌شرت G-Tech با قیمتی قابل مقایسه با سایر پیراهن‌های موجود در بازار عرضه شده و این پوشاک گرافنی برای همه مصرف‌کنندگان در دسترس باشد.

شرکت ویرگرافن اعلام کرد که خط تولید لباس‌های گرافنی خود را گسترش داده است. جدیدترین پیشنهاد این شرکت، تی‌شرت Graphene G-Tech است، که به ژاکت GAMMA موجود در فروشگاه آنلاین آن‌ها در www.weargraphene.com می‌پیوندد. GAMMA یک ژاکت حرارتی حاوی گرافن است که در اوایل سال جاری با استقبال زیادی روبرو شد و در طول کمپین ۶۰ روزه خود، یکی از موفق‌ترین پروژه‌های پوشاک شد. ویرگرافن بعد از عرضه این ژاکت موفق به جذب سرمایه‌ای نزدیک به ۲٫۵ میلیون دلار شد. ویرگرافن قول داده بود که GAMMA اولین نوآوری پوشاک حاوی گرافن خواهد بود که برای مصرف‌کنندگان در سرتاسر جهان قابل دسترس باشد. آن‌ها شروع به تحقق این وعده کرده‌اند.

میشل لام، تبلیغ‌کننده محصولات ویرگرافن، گفت: «ما امسال سخت مشغول ثبت سفارشات GAMMA و گسترش قابلیت‌های تولیدی خود بوده‌ایم. در سال ۲۰۲۲، ما قصد داریم مجموعه‌ای از اقلام جدید پوشاک گرافنی را با هدف ایجاد جریان اصلی پوشاک گرافنی نوآورانه و مقرون به صرفه عرضه کنیم. اولین آن تی شرت Graphene G-Tech است.»

تی‌شرت Graphene G-Tech یک تی شرت نانویی است که برای تمرین  کردن و دویدن طراحی شده است، برای هر کسی که می‌خواهد در طول فعالیت‌های روزانه خشک، راحت و بدون بو بماند ایده آل است. این پیراهن از نایلون و اسپندکس ساخته شده و با گرافن تقویت شده است. گرافن این ویژگی‌ها را به پیراهن G-Tech می‌بخشد و آن را فوق‌العاده بادوام و انعطاف‌پذیر می‌کند.

گرافن علاوه بر راحتی و دوام، مزایای زیادی برای تی‌شرت جی تک به همراه دارد. گرافن همچنین ضدباکتری، ضدبو و رطوبت‌گیر بوده و سریع خشک می‌شود. مهمتر از همه، به‌طور طبیعی تنظیم‌کننده حرارت است که باعث می‌شود تی‌شرت G-Tech به‌عنوان لباس فعال جذاب باشد. نایلون آغشته‌شده با گرافن، گرما را با درجه بالایی از کارآیی پخش و دفع می‌کند و پوشندگان را حتی در حین فعالیت‌های با شدت بالا خنک و خشک نگه می‌دارد.

لباس‌های گرافنی نه تنها به دلیل ویژگی‌های پیشرفته‌اش بلکه به دلیل کاربردی بودن آن در بین مصرف‌کنندگان محبوبیت پیدا می‌کنند. در برابر اکثر آسیب‌ها مقاوم است و ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به لباس‌های دیگر دارد. همچنین به‌دلیل محافظت ضدمیکروبی و ضدبو، کمتر قابل شستشو است. این امر موجب صرفه‌جویی در هزینه مصرف‌کنندگان می‌شود و از ضایعات اضافی ناشی از تولید نساجی جلوگیری می‌کند.

میشل ادامه داد: «ما معتقدیم که گرافن آینده صنعت پوشاک است. هدف ویرگرافن این است که با تی‌شرت G-Tech که قیمتی قابل مقایسه با سایر پیراهن‌های فعال موجود در بازار دارد، پوشاک گرافن را برای همه مصرف‌کنندگان در دسترس قرار دهد. ما انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک، محصولات دیگری مانند جوراب، هودی و غیره را در سری G-Tech عرضه کنیم.»