تجاری‌سازی نانوابزاری که سلامت انسان را ارتقا می‌دهد

شرکت پیلسنگ لایف ساینس (Pilsang Life Science) موفق به توسعه فناوری پیشرفته سیستم مراقبت‌های بهداشتی شده که در آن ریزجریان‌ها و pH بدن با استفاده از نانومواد تنظیم می‌شود.

شرکت پیلسنگ لایف ساینس سیستم مدیریت سلامت جدیدی را توسعه داده است که به‌طور چشمگیری سلامت را با استفاده از “توپ کمپلکس گرافن سوماتید” مدیریت می‌کند. این ساختار توسط مواد معدنی پیچیده سوماتید استخراج شده از مواد معدنی طبیعی و گیاهان و ترکیب آن با گرافن به دست می‌آید.

این پلتفرم جدید یک فناوری ابتکاری است که با بهبود پوزیترونیزاسیون ریز جریان انسانی، اسیدی شدن pH انسان، دفع سموم در بدن و رفع اختلالات گردش خون از طریق تامین جریان ریز، سلامتی را بازیابی می‌کند.

این فناوری، با تغییر ساختار آب داخل توپ زمانی که “SMG ball” در وان حمام قرار می‌گیرد و آب گرم ۳۹ تا ۴۲ درجه سانتیگراد تامین می‌شود، میکروجریان (۳۰- تا ۲۳۰- میلی ولتی) تولید می‌کند.

این ریزجریان باعث می‌شود بدن انسانی که پتانسیل غیرطبیعی در غشای سلولی دارد، تغییر کند و پتانسیل غشای میتوکندری (حدود ۱۵۰- میلی ولت تا ۱۸۰- میلی ولت) را در بدن سالم حفظ کند و در نتیجه سلامتی را بازیابی کند و بازسازی سلولی را ارتقا دهد.

پروفسور جرالد پولاک از دانشگاه ایالتی واشنگتن آزمایشات دو ساله‌ای را با استفاده از مواد کامپوزیت سوماتید انجام داد. در نتیجه، پرتوهای مادون قرمز با چگالی بالا که توسط مواد سوماتید ساطع می‌شوند، H2O (آب معمولی) را به H3O2 تغییر می‌دهند، یون‌های H+ را به بیرون می‌راند و الکترون‌های منفی در آب تولید می‌کنند تا از اکسید شدن آب جلوگیری کرده و مانع از نکروز بافتی و فعال کردن متابولیسم شود.

پتانسیل الکترون منفی غشای سلولی بالاتر در بدن انسان باعث حفظ قلیایی بودن اندک شده و pH بدن بین ۷٫۳۵ و ۸٫۵ باقی می‌ماند که محدوده سالمی است. در این حالت اکسیژن بیشتری تولید شده و گردش خون در بدن بهبود می‌یابد.

از سوی دیگر، هنگامی که گرافن با رسانایی عالی با مواد معدنی سوماتید ترکیب می‌شود، جریان‌های ریز که برای بدن انسان مفید هستند، بهتر به بدن انسان منتقل می‌شوند.

پیلسنگ لایف ساینس در حال ساخت «ایستگاه‌های شارژ میکروجریان انسانی» در هفت مکان آزمایشی است. این ایستگاه‌ها با ایجاد سیستم‌های تقویت ایمنی انسانی و بازسازی وضعیت سلامت به ارتقای سلامت انسان کمک می‌کنند. این شرکت قصد دارد به سرعت ساخت ایستگاه‌های شارژ را گسترش دهد. در سال ۲۰۲۲، این شرکت قصد دارد یک ایستگاه شارژ آزمایشی در آمریکا، اروپا، چین، ژاپن و روسیه بسازد.