جذب بودجه برای تولید گرافن از ذغال‌سنگ و مواد کربنی

شرکت نوواسترا قصد دارد با جذب ۱۵ میلیون دلار سرمایه، کسب و کار خود را در حوزه گرافن توسعه دهد. این شرکت چندی پیش دو حق اختراع انحصاری برای تولید گرافن را از شرکت امریکن ریسورس دریافت کرد. نوواسترا درصدد تولید محصولات گرافنی از ترکیبات کربنی و ذغال‌سنگ است.

استارت‌آپ نوواسترا (Novusterra Inc) از جمع‌آوری ۱۵ میلیون دلاری سرمایه از طریق IPO خبر داد. این شرکت درخواست داده است تا یک عرضه عمومی اولیه سهام برای جمع آوری پول نقد صورت گیرد تا تامین مالی تولید محصولات گرافنی از این طریق انجام شود.

نوواسترا یک شرکت خصوصی مستقر در فلوریدا است که متمرکز بر دستیابی و توسعه فناوری‌های خاص بازار برق، امکانات و فناوری‌های پردازش و همچنین فناوری‌های ذخیره انرژی است. نوواسترا به دنبال جمع‌آوری بودجه برای تأمین هزینه توسعه اولیه و تجاری‌سازی مجوزهای اختصاصی غیر انحصاری ویژه تولید گرافن در نسل بعدی فناوری ذخیره انرژی و باتری است.

نوواسترا اعلام کرد که قصد دارد با ارائه ۳٫۳ میلیون واحد در محدوده ۴٫۱۳ تا ۵٫۱۳ دلار به ازای هر واحد، تقریباً ۱۵ میلیون دلار جمع‌آوری کند. هر واحد شامل یک سهم به اضافه یک ضمانت‌نامه خرید یک سهم به قیمت ۱۲۵ درصد قیمت عرضه اولیه واحد است.

نوواسترا درخواست کرده است تا سهام خود را با نماد NOVS عرضه کند. به پذیره‌نویسان این امکان داده شده است که تا سقف ۵۰۰ هزار سهم اضافی و/یا ضمانت‌نامه برای پوشش هر گونه سهم اضافی خریداری کنند.