بازیکن سابق «فوتبال آمریکایی» شرکت نانویی تاسیس کرد

یکی از بازیکنان سابق فوتبال آمریکایی، که به دلیل تسکیل درد نیاز به داروهای طبیعی داشته و تجربه استفاده از گیاه شاهدانه را نیز داشته است، با تاسیس شرکت پریمیتیو به دنبال استفاده از فناوری‌نانو در این گیاه است. او از همکاری محققان دانشگاه هاروارد نیز استفاده می‌کند.

کالوین جانسون، بازیکن سابق تیم دیترویت لاینز (شیرهای دیترویت) می‌خواهد با استفاده از فناوری نانو با درد مبارزه کند. این بازیکن سابق تیم فوتبال آمریکایی دیترویت لاینز امیدوار است با شرکت تحقیقاتی متمرکز بر فناوری‌نانو، مسیر طبیعی‌تری را برای درمان طی کند.

کالوین جانسون جونیور، که به عنوان یک دریافت‌کننده برای لاینز دیترویت بازی می‌کرد، یکی از بنیان‌گذاران پریمیتیو (Primitiv) است، شرکت تحقیقاتی که در حال حاضر بر روی فناوری نانو و استفاده از آن در گیاه شاهدانه تمرکز دارد. جانسون کار این شرکت را به عنوان بخشی از Cannabis Insights می‌داند.

جانسون به همراه راب سیمز، یکی دیگر از بازیکنان سابق دیترویت لاینز، شرکت پریمیتیو را تأسیس کرد، پس از اینکه در ابتدا برای مقابله با درد و آسیب‌های ناشی از NFL به شاهدانه روی آورد.

جانسون گفت: شاهدانه یکی از آن چیزهایی بود برای تسکین درد به سراغ آن رفتم، شاهدانه یک ماده طبیعی است.»

جانسون گفت که پریمیتیو که در اوایل سال جاری اولین فروشگاه خرده فروشی خود را در نیلز، میشیگان افتتاح کرده، رویکرد سلامت محوری را برای تحقیقات و محصولات خود در نظر گرفته است. این شرکت در حال حاضر طیف وسیعی از محصولات CBD را به فروش می‌رساند.

جانسون گفت: «ما اینجا هستیم تا با هر ظرفیتی خدمت کنیم. این شرکت با دانشگاه هاروارد همکاری کرده است تا در مورد اینکه چگونه شاهدانه می تواند به مدیریت درد کمک کند، تحقیق کند. محصولی که آن‌ها امیدوارند به زودی به بازار بیاورند از فناوری نانو برای ایجاد امولسیون‌های کانابوئید با قابلیت دسترسی زیستی بیشتر استفاده می‌کند.»

جانسون می‌گوید: « نانوذرات آنقدر کوچک هستند که می‌توانند مجرای روده را دور بزنند و مستقیماً به جریان خون بروند و مستقیم روی بدن تاثیر بگذارند، پس این برای ما هیجان انگیز هستند.»

او گفت که دستیابی به “علمی که چگونه می توانیم این گیاه را به کار ببریم” چیزی است که جانسون را مجذوب خود کرده است.

اگر در مورد سیستم اندوکانابینوئید خود یاد بگیرید و بدانید که چگونه بر بدن شما تأثیر می گذارد و آن را تنظیم می کند، این دارو می تواند به موارد زیادی کمک کند.

با وجود نوآوری در فناوری‌های جدید، هدف اصلی جانسون ارائه درمان طبیعی به مصرف‌کنندگان است. جانسون گفت که این شرکت قرار است بازگشت به طب طبیعی را دنبال کند.

جانسون می‌گوید: «شاهدانه زمانی که به عنوان یک دارو گیاهی مورد نظر باشد، دشواری‌های زیادی با خود به همراه دارد، با این وجود این ماده پتانسیل‌های زیادی نیز دارد.»