استفاده از ترکیبات فعال شاهدانه در تولید نوشیدنی

شرکت برلیکسی (brelixi) محصول جدید خود را که یک نوشیدنی حاوی ترکیبات مفید گیاه شاهدانه‌ است، به بازار عرضه کرد. این نوشیدنی با استفاده از فناوری نانو و ترکیبات فعال موجود در گیاه شاهدانه تولید می‌شود.

مواد موثر در کانابیس نظیر تتراهیدروکانابینول و کانابیدول، ترکیبات چربی‌دوست هستند و در آب حل نمی‌شوند. بنابراین، استفاده از آن‌ها نیاز به زمان زیادی برای اثرگذاری دارد و جذب با تاخیر انجام می‌شود. ایجاد نانوآمولیسیون به جذب بهتر این مواد کمک می‌کند. در نوشیدنی‌های رایج حاوی ترکیبات گیاه شاهدانه، بدن به زمان زیادی برای شکستن ساختار چربی‌ها نیاز داشته که این کار جذب و متابولیسم این مواد را کُند می‌کند.

نوشیدنی برلیکسی که دارای نوتروپیک، الکترولیت، آنتی‌اکسیدان و آداپتوژن است، در حال حاضر در دو طعم منحصر به‌فرد در دسترس است. در این نوشیدنی‌ها از ۳۰ میلی‌گرم CBD، و لیموناد زردچوبه حاوی۲۰ میلی‌گرم THC استفاده می‌شود. این برند از فناوری نانو خود برای ارائه زمان شروع اثربخشی سریع‌تر (حدود پنج تا ده دقیقه)، با اثرات قابل مشاهده بیشتر استفاده می‌کند و آن را به یکی از سریع‌ترین و ماندگارترین محصولات شاهدانه در بازار تبدیل می‌کند.

برلیکسی که توسط بنیان‌گذار و دانشمند ارشد مواد غذایی، برینا نف، هدایت می‌شود، نه تنها طعمی با طراوت را ارائه می‌دهد، بلکه مزایای زیادی را برای سلامتی به ارمغان می‌آورد، برخی از مزایای قابل توجه این نوشیدنی‌ها عبارتند از افزایش هیدراتاسیون، کاهش استرس، افزایش تمرکز و تقویت ایمنی است.

برلیکسی از طریق سفارشی‌سازی کامل، مزیت قابل توجهی را ارائه می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد که نه تنها دوز، بلکه طعم را نیز مطابق با ترجیحات شخصی خود تنظیم کنند.

brelixi® یک برند سلامتی پیشگامانه است که با نوشیدنی حاوی شاهدانه، صنعت نوشیدنی را متحول کرده است.