جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو – ۵ آذر ۱۴۰۱

جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو و تقدیر از برگزیدگان مسابقه ملی فناوری نانو در بخش تحصیلات تکمیلی و مقطع کارشناسی، و برترین‌های حوزه آموزش و ترویج فناوری نانو در بخش دانشگاهی، با حضور جمعی از مسئولان، در تاریخ ۵ آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴:۳۰ در محل باغ کتاب برگزار می‌شود.

هر ساله طی مراسم جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو و با حضور جمعی از مسئولین، از رتبه­‌های برتر مسابقه ملی فناوری نانو، نهادهای ترویجی برتر در بخش دانشگاهی، و مدرسان برتر بنیاد آموزش فناوری نانو تقدیر صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است که یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو در سه‌مرحله و در تابستان ۱۴۰۱ برگزار شد؛ همچنین در طول برگزاری این مسابقه، نهادهای ترویجی و مدرسان بنیاد، در بخش آموزش و ترویج فناوری نانو فعالیت داشتند. طبق آیین‌نامه‌های بنیاد، عملکرد هر بخش مورد ارزیابی قرار گرفته و نفرات برتر در جشنواره مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو در سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۵ آذر ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در محل باغ کتاب تهران (سالن ۸) برگزار خواهد شد.
*** پذیرش مدعوین مراسم از ساعت ۱۴:۰۰ بعد از ظهر آغاز خواهد شد.

*** استفاده از ماسک و به همراه داشتن کارت ملی برای همه حاضرین در برنامه ضروری است.

*** آدرس و لوکیشن محل برگزاری عبارت است از:
تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب ‏تهران، سالن ۸

جهت نیاز به پشتیبانی از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید:
ارتباط از طریق موبایل: ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۷۲
آیدی تلگرام: nsgadmin@