مسابقه طراحی نشان تاییدیه محصولات نانو

گروه استاندارد و ارزیابی محصولات ستاد نانو، مسابقه طراحی نشان تاییدیه محصولات نانو را برگزار می‌کند. علاقه‌مندان تا روز جمعه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۱ فرصت دارند تا آثار خود را ارسال نمایند.

گروه استاندارد و ارزیابی محصولات ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از طراحان و علاقه‌مندان حوزه فناوری نانو به منظور شرکت در مسابقه طراحی نشان تاییدیه محصولات نانو دعوت به عمل می‌آورد.

نشان طراحی شده باید شامل ویژگی‌های زیر باشد:

  • گویا و برای مصرف‌کننده عمومی قابل فهم باشد؛
  • می‌تواند حاوی حروف، اشکال و یا هر دوی آن‌ها باشد؛
  • کپی یا مشابه خارجی نداشته باشد.

پس از بررسی آثار ارسالی جایزه‌ای به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال به طرح منتخب اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان تا روز جمعه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۱ فرصت دارند تا آثار خود را به نشانی Info@nanoproduct.ir ارسال نمایند.

گفتنی است ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در راستای تحقق اهداف کلان برنامه ملی فناوری نانو شامل تولید ثروت و بهبود کیفیت زندگی مردم، موضوع استانداردسازی و ارزیابی محصولات فناوری نانو را همواره به‌عنوان یکی از راهبردهای اصلی مورد توجه قرار داده است. هدف نهایی راهبرد استانداردسازی و ارزیابی محصولات در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو عبارت است از: «توسعه پایدار، ایمن و مسئولانه محصولات فناوری نانو و دستیابی به منافع حاصل از آن با حفظ سلامت انسان و محیط‌زیست».

گروه استاندارد و ارزیابی محصولات، از طریق دو کارگروه شامل «کارگروه استاندارد و ایمنی» و «کارگروه ارزیابی محصولات» راهبرد استانداردسازی و ارزیابی محصولات فناوری نانو را در کشور پیگیری می‌کند.