انعقاد قراردادی برای نفوذ به بازار آمریکای جنوبی

شرکت ای‌وی بیولوژیکس (EV Biologics) قراردادی برای توزیع انحصاری محصولات خود در آمریکای جنوبی امضا می‌کند. این شرکت تولیدکننده نانومحصولات دارویی به دنبال توسعه بازار خود در این منطقه با کمک شرکت اینوویرا (Innovare) است.

ای‌وی بیولوژیکس به تازگی خبر از توافق نامه چند ساله اختصاصی با اینوویرا برای توزیع محصولات خود در آمریکای‌جنوبی داده است. این توافق‌نامه عرضه محصولات ای‌وی بیولوژیکس را در آمریکای جنوبی و کارائیب، که هم‌اکنون توسط شرکت تابعه آن، Excyte، تولید می‌شود، را تسهیل می‌کند.

اینوویرا روابط و توافق‌های دیرینه‌ای با شرکت‌های تولید تجهیزات پزشکی دارد، شرکت‌هایی که دارای کانال‌های توزیع مستقیم در سراسر آمریکای جنوبی و کارائیب هستند. این توافق نامه با بیش از ۱۱،۰۰۰ پزشک برتر و جراحان زبده که نماینده کلیه تخصص های پزشکی هستند، ارتباط مستقیمی برقرار می‌کند. اینوویرا همچنین ماژول‌های آموزشی گسترده‌ای را در مورد این محصولات بهداشتی احیاکننده و چگونگی رسیدگی به مسائل بهداشتی چند جانبه و چند عاملی بیماران ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها از سلامت قلبی عروقی، پوست، عصبی، اسکلتی عضلانی و افزایش طول عمر پشتیبانی می‌کند.

دانیل مک کینی مدیرعامل ای‌وی بیولوژیکس گفت: «این قرارداد گامی فوق‌العاده رو به جلو در توسعه تجارت ما است. ما مشتاقانه منتظر راه‌اندازی و فروش محصولات بهداشتی احیاکننده خود در سه ماهه سوم ۲۰۲۳ هستیم که پتانسیل منحصر به فردی برای هدف قرار دادن هم افزایی در مسیر درمان بیماری‌ها دارد. از طریق کانال‌های توزیع انحصاری اینوویرا، ما به سرعت و به طور مستقیم زندگی میلیون‌ها بیمار در آمریکای جنوبی را بهبود می‌بخشیم. تنها با پیشرفت مداوم در سراسر جهان، امیدواریم که تأثیر خود را در سراسر جهان به روشی بسیار مثبت گسترش دهیم.»

این شرکت برای توزیع محصولات خود در منطقه آسیا، به دنبال همکاران و شرکاء تجاری است. ای‌وی بیولوژیکس یکی از شرکت‌های حوزه زیست‌فناوری است که طیف وسیعی از نانوداروها را برای تقویت نانوذرات مشتق از سلول‌های بنیادین و پیشرو تولید می‌کند. این شرکت همچنین در حال توسعه نوآوری‌های تولیدی، بیوانفورماتیک و مهندسی زیستی برای بهینه‌سازی روش‌های درمانی مبتنی بر نانوذرات است.