با «نانومن» برای مسابقه ملی نانو آماده شوید

نانومن به شما کمک می‌کند تا با خواندن خلاصه‌های منابع مسابقه ملی نانو، به تمام نکات کلیدی و مهم آنها دست پیدا کنید و از زمان خود بهترین بهره‌وری را داشته باشید. خلاصه‌های نانومن به علت ساختار خاصی که دارد، حس بسیارخوبی به خواننده درهنگام مطالعه داده و باعث افزایش کمیت و کیفیت مطالعه می‌شود.

بیشتر مردم علاقمند هستند در کمترین زمان ممکن، عملکرد و نتیجه مطلوبی در هر گونه فعالیتی داشته باشند. این موضوع به‌خصوص در مطالعه متون و کتاب‌ها دیده می‌شود. معمولا افراد هوشمند به دنبال این هستند که کیفیت و سرعت مطالعه خود را افزایش دهند. یکی از راهکارها برای افزایش بازدهی و بهبود کیفیت مطالعه، خلاصه برداری است.

نکات بسیاری در ارتباط با نحوه خلاصه برداری وجود دارد. در بین تمامی روش‌های خلاصه برداری، آن خلاصه‌برداری مفید و با کیفیت است که مطابق با ساختار مغز انسان باشد. بسیاری از افراد در خلاصه برداری، اشتباهات رایجی انجام می‌دهند. به طور مثال عده‌ای تقریبا تمام جملات مربوط به متن یا کتابی که مطالعه کرده‌اند را در خلاصه‌ها می‌آورند و در انتها هم احساس می‌کنند که بعضی از نکات را در خلاصه‌هایشان ننوشته‌اند که باعث می‌شود که تعداد صفحات خلاصه‌برداری آنها تفاوت چندانی با تعداد صفحات متن یا کتاب اصلی که مطالعه کرده‌اند، نداشته باشد!

در نانومن، منابع مسابقه ملی نانو به روش نقشه ذهنی خلاصه‌برداری شده است. قابل ذکر است که یکی از بهترین روش‌های خلاصه برداری متناسب با ساختار مغز انسان، نقشه ذهنی است.

برای کسب اطلاعات بیشتری به سایت نانومن مراجعه کنید.