نانولوله‌کربنی در سریلانکا برای استفاده در دستکش‌های لاتکس تولید می‌شود

سوسپانسیون نانولوله کربنی برای دستکش‌های لاتکس که استانداردهای ESD را دارد در سریلانکا تولید می‌شود. این کار با همکاری شرکت هایلیز اونچرا و شرکت او‌سی‌اس‌آی‌ال (OCSiAl) انجام می‌شود.

شرکت هایلیز اونچرا (Hayleys Aventura) تولید سوسپانسیون نانولوله کربنی را در سریلانکا آغاز کرد. قرار است این نانولوله‌ها برای تولید دستکش لاتکس با استفاده از دانش فنی شرکت OCSIAL استفاده شود.

هدف از این کار، برآورده کردن تقاضای فزاینده در جنوب آسیا و اروپا برای رعایت کامل آخرین استانداردهای ESD و قابلیت استفاده در صفحه لمسی برای دستکش لاتکس است.

هایلیز اونچرا یک شرکت ارائه دهنده برتر راه حل‌های صنعتی در سریلانکا است. همکاری میان هایلیز اونچرا و او‌سی‌اس‌آی‌ال که یک شرکت پیشرو در فناوری و تولید نانولوله کربنی است، منجر به تولید محلی سوسپانسیون نانولوله‌کربنی TUBALL LATEX می‌شود. خط تولید این سوسپانسیون در تأسیسات هایلیز اونچرا در Kaluthara سریلانکا نصب شده است و از دانش فنی او‌سی‌اس‌آی‌ال استفاده می‌کند. این ظرفیت تولید جدید برای تأمین تقاضا در مناطق آسیای جنوبی و اروپا در نظر گرفته شده است.

به گفته جایانگا هپروما مدیر کل هایلیز اونچرا پیشرفت در بازارهای خودرو ، الکترونیک و ATEX به تجهیزات محافظتی شخصی و به ویژه دستکش، نیاز دارد. نانولوله کربنی در بخش دستکش ESD انقلابی ایجاد می‌کند، به دستکش اجازه می‌دهد تا بار استاتیک را پخش کند که این کار با رعایت کامل آخرین استانداردهای ESD انجام می‌شود. تولید سوسپانسیون لاتکس نانولوله‌‌ای توانمندی تولید کنندگان پیشرو دستکش صنعتی را افزایش داده و آنها را قادر می سازد تا عملکرد محصولات خود را ارتقا دهند و یک مزیت رقابتی در بازار کسب کنند.»

راوی موهان دابرال مدیر توسعه تجارت EMEA، اظهار داشت: «هایلیز اونچرا به عنوان یک توزیع کننده قابل اعتماد محصولات نانولوله کربنی او‌سی‌اس‌آی‌ال برای لاستیک، لاتکس و سایر برنامه‌های پلیمری در سریلانکا، تصمیم گرفته است تا تولید محلی را برای تامین بازار رو به رشد انجام دهد.»