اول شهریورماه، سایت برای جانمایی در نمایشگاه نانو باز می‌شود

شرکت‌هایی که ثبت‌نام اولیه برای حضور در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲ را انجام داده باشند، اول شهریورماه به بخش جانمایی نمایشگاه دسترسی پیدا کرده و براساس میزان فضای مورد نیاز می‌توانند محل استقرار خود را در نمایشگاه مشخص کنند.

یکی از تفاوت‌های نمایشگاه سال جاری با دور‌ه‌های پیشین، امکان جانمایی نمایشگاه توسط خود شرکت‌ها است. در دوره‌های قبلی جانمایی توسط مجری نمایشگاه انجام می‌شد اما امسال خود شرکت‌ها می‌توانند نسبت به جانمایی براساس نیاز خود اقدام کنند. بنابراین پس از ثبت‌نام اولیه، شرکت‌هایی که زودتر نسبت به تکمیل ثبت‌نام اقدام کنند، حق انتخاب‌ بیشتری برای جانمایی دارند و با پر شدن فضاها، انتخاب شرکت‌هایی که دیرتر ثبت‌نام می‌کنند، محدود می‌شود. از این رو از شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه نانو برای ثبت‌نام در نمایشگاه دعوت به عمل می‌آید.

از دیگر تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه با دوره‌های پیشین، پررنگ‌تر بودن حضور هیئت‌های خارجی در نمایشگاه است. حضور این هیئت‌ها فرصت مناسبی برای شرکت‌های ایرانی است تا بتوانند در فضای نمایشگاه تعاملات بین‌المللی خود را تقویت کنند. برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای نمایشگاه امسال به گونه‌ای است که حضور هئیت‌های خارجی در نمایشگاه پررنگ‌تر باشد. ستاد نانو تلاش دارد تا از طریق ابزارهای داخلی و خارجی به حضور هرچه بیشتر هیئت‌های خارجی در نمایشگاه کمک کند. در مجموع نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ در بخش بین‌الملل قوی‌تر از دوره‌ قبل عمل خواهد بود و این موضوع برای شرکت‌های ایرانی یک فرصت خواهد بود.