فناوری نانوبیونیک رفاه بیشتری برای سرنشینان خودرو به همراه دارد

با استفاده از فناوری نانوبیونیک در صنعت توسط شرکت‌های مختلف، این فناوری مسیر خود را در صنایع باز کرده و به پیش می‌رود.

پیشرفت در فناوری خودرو به طور مداوم بر افزایش راحتی رانندگان و مسافران متمرکز شده است. با این حال، معرفی فناوری نانوبیونیک مفهوم سلامت خودرو را به سطح کاملاً جدیدی می‌برد.

پوشش‌های مبتنی بر مواد معدنی نانوبیونیک با توانایی ساطع کردن پرتوهای مادون قرمز دور (FIR) دنیایی از مزایای سلامتی را برای صنعت خودرو باز می‌کنند.

این روکش روی چرم یا لوازم داخلی خودرو اعمال می‌شود و مواد معدنی آن FIR منتشر می‌کنند که از نظر علمی ثابت شده است که فواید سلامتی و بازیابی ضروری را برای بدن انسان به ارمغان می‌آورد.

فناوری نانوبیونیک توانایی انتشار FIRها را با نرخ شگفت‌انگیز تا ۹۹ درصد دارد و می‌تواند به عمق بدن نفوذ کند، گردش خون را بهبود بخشد، سفتی عضلات را کاهش دهد و آرامش را افزایش دهد.

ادعاهای خارق‌العاده مطرح شده درباره نانوبیونیک از طریق مطالعات علمی متعدد به شدت تأیید شده است. مزایای سلامتی و بهبودی ارائه شده توسط FIRها در مطالعات تحقیقاتی متعدد تأیید شده است.

فناوری نانوبیونیک تاکنون توسط شرکت‌هایی مانند Lazyboy، Sealy furniture، Pallisair، KUKA و غیره تأثیر قابل‌توجهی در حوزه مبلمان گذاشته است و ۱۳ جایزه بین‌المللی را دریافت کرده است و جایگاه خود را به‌عنوان پیشگام در دنیای مواد پیشرفته برجسته می‌کند. علاوه بر این، نانوبیونیک جایزه ویژه‌ای نیز از ناسا دریافت کرده است که بر پتانسیل آن برای کاربردهای فضایی و فراتر از آن تاکید دارد.

با ادغام فناوری نانوبیونیک در فضای داخلی خودرو، خودروسازان جهشی بزرگ به سوی ارائه تجربه بی‌نظیری از رفاه در جاده برای رانندگان و مسافران انجام می‌دهند. ساعت‌های طولانی سپری شده در ترافیک یا سفرهای جاده‌ای طولانی دیگر نیازی به ایجاد ناراحتی یا خستگی ندارد. در عوض، کابین خودروهای مجهز به نانوبیونیک باعث آرامش و بهبود بیشتر سلامتی برای همه سرنشینان می‌شود.