ارایه ۴۰ اثر دانش‌آموزی در چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو

۴۰ اثر دانش آموزی در قالب سیزدهمین نمایشگاه ملی دستاوردهای دانش‌آموزی فناوری نانو در غرفه باشگاه دانش‌آموزی نانو در چهاردهمین نمایشگاه فناوری تهران ارائه و به بازدیدکنندگان معرفی شدند.

۴۰ اثر دانش‌آموزی در قالب سیزدهمین نمایشگاه ملی دستاوردهای دانش‌آموزی فناوری نانو در غرفه باشگاه دانش‌آموزی نانو در چهاردهمین نمایشگاه فناوری تهران ارائه و به بازدیدکنندگان معرفی شدند.
به گزارش ستاد فناوری نانو، به رسم سال‌های گذشته و با توجه به استقبال جامعه دانش‌‌آموزی کشور، «سیزدهمین نمایشگاه ملی دستاوردهای دانش‌‏آموزی فناوری نانو» به همت باشگاه نانو و با همکاری نهادهای فعال در این زمینه برگزار شده است.
فاطمه‌السادات سکوت عضو هیت رییسه باشگاه نانو در این خصوص گفت: دانش‌آموزان و نهادهای ترویجی علاقمند آثار خود را در تابستان امسال در صفحه نمایشگاه در سایت باشگاه نانو (nanoclub.ir) ثبت کردند و از بین آثار ۴۰ اثر انتخاب شدند.
وی بیان کرد: در چهار روز برگزاری نمایشگاه نانو هر روز ۱۰ اثر و پروژه فناورانه دانش‌آموزان در غرفه ارائه و معرفی می‌شود که در پایان نمایشگاه بعد از داوری آثار ۳ تیم برگزیده خواهند شد.
وی یادآور شد: همچنین در این غرفه المپیاد دانش‌آموزی نانو به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود در حال حاضر پانزدهمین دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو برگزار خواهیم کرد که ثبت‌نام آن از آذرماه آغاز خواهد شد.
در این غرفه بخش‌های متنوعی از آزمایشگاه مجازی، بازی مارپله نانویی، آشنایی با نانو در قالب آزمایش نیز برای دانش‌آموزان دیده شده است.