نمایشگاه نانو؛ یک نمایشگاه تخصصی با مراجعه‌کنندگان متخصص است

رییس هیت مدیره شر‌کت دانش‌بنیان عصر نانو گفت: نمایشگاه نانو یک نمایشگاه تخصصی است و با توجه همزمانی با نمایشگاه صنعت نیاز به اطلاع رسانی بیشتر دارد.

به گزارش ستاد نانو، حبیب رمضان‌زاده در خصوص فعالیت شرکت افزود: ما تولیدکننده مواد مؤثره و مواد اولیه برای صنایع دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی، خوراک دام و طیور به شکل نانو انکپسوله به‌منظور افزایش پایداری و افزایش جذب مواد  هستیم.

وی ادامه داد: محصولات ما با توجه به تنوع فرمولاسیون مواد اولیه مایع، فاز آبی یا فاز روغنی در صنایع مختلف از طریق تبدیل آن‌ها به پودر، گرانول و نانو امولسیون و نانو سوسپانسیون عرضه می‌شوند.

رمضان‌زاده ادامه داد: در صنعت داروبه صورت شربت، قرص، کپسول، سافت ژل، ساشه ارائه می‌شود.

رییس هیت‌مدیره این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به اینکه ۱۳ سال از تاسیس این شرکت گذشته افزود: از تولید صنعتی شرکت ۴ سال می‌گذرد و این اولین دوره‌ای است که ما در نمایشگاه فناوری نانو حاضر شده‌ایم.

وی در خصوص برپایی این دوره از نمایشگاه گفت: نمایشگاه فناوری نانو یک نمایشگاه تخصصی است، مراجعه‌کنندگان متخصص را در این نمایشگاه می‌بینیم و ارتباط با برخی از صنایعی که فرآورده‌های ما مورد نیازشان است، برقرار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه صنعت برگزار می‌شود، نیاز به اطلاع‌رسانی گسترده‌تری جهت آگاهی مردم از نمایشگاه نانو وجود دارد.

وی در خصوص فعالیت‌های این شرکت دانش‌بنیان افزود:در حال حاضر شرکت علاوه‌بر تامین نیاز داخل، صادرات به کشورهای ترکیه و آلمان نیز در این حوزه دارد و به زودی صادرات شرکت به آمریکا نیز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شر‌کت ۵ ثبت اختراع دارد بیان کرد:اما تکنولوژی، تکنولوژی است که در جهان وجود دارد اما ما در شرکت از صفر تا صد این تکنولوژی را بومی‌سازی کرده‌ایم و توسعه دادیم.