معرفی برنده نوزدهمین مسابقه ماهر

نوزدهمین مسابقه‌ ساخت فیلم آموزشی کوتاه با عنوان «مسابقه ماهر» ویژه کارشناسان شبکه توانا و معلمان دانش‌آموخته‌ رشته‌های مرتبط با علوم و فناوری نانو به همت باشگاه نانو برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که  با عنوان «تولید الیاف نانوسلولزی» در مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد، طبق نظر داوران باشگاه نانو فیلم ارسالی خانم‌ها فاطمه افلاطونی، منور احمدی و آقای منوچهر رضایی از پژوهش‌سرای جابربن‌حیان شهر قزوین حائز رتبه دوم مسابقات ماهر شد که تقدیرنامه و مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ ریال گرنت آموزشی-پژوهشی در سایت باشگاه نانو به برندگان اهدا خواهد شد. برای مشاهده فیلم‌ منتخب پژوهش‌سرای جابربن‌حیان اینجا را ببینید.

این مسابقه در راستای برنامه ‌ماهانه «آزمایش‌های فناوری نانو برای همه» طراحی شده است. علاقه‌مندان از زمان بارگذاری دستورالعمل این آزمایش‌ها در صفحه مسابقه ماهر در سایت باشگاه نانو تا پایان همان ماه فرصت دارند فیلمی آموزشی بر مبنای محتوای آزمایش مورد نظر بسازند و برای باشگاه نانو ارسال نمایند. 
از ملاک‌های ارزیابی و داوری فیلم‌های ارسالی، کیفیت علمی محتوای آموزشی، رعایت اصول ایمنی کار در آزمایشگاه و رعایت اصول تولید محتوای آموزشی دیجیتال است.
گفتنی است، به سایر شرکت‌کنندگان در این مسابقه گواهی شرکت در مسابقه اهدا می‌شود. فیلم آموزشی برگزیده در سایت باشگاه نانو در صفحه «مسابقه ماهر» قرار داده می‌شود.

طبق نظر داروران، در این دوره گروهی موفق به کسب رتبه اول نشد.