فراخوان جذب ایده‌ها و طرح‌های فناورانه در حوزه صنایع پلیمر و پتروشیمی و نانوفناوری در شتابدهنده نانوپل

فراخوان جذب ایده‌ها و طرح‌های فناورانه در حوزه صنایع پلیمر و پتروشیمی و نانوفناوری در شتابدهنده نانوپل

شتابدهنده علمی-صنعتی نانوپل، فعال در حوزه صنایع پلیمر و پتروشیمی و نانوفناوری، همچون گذشته، فراخوان جدیدی را برای جذب طرح‌ها و ایده‌های فناورانه صنایع مذکور ، منتشر نموده است. لازم به ذکر است، شتابدهنده نانوپل، در فراخوان‌های قبلی، موفق به پذیرش ۸۰ طرح فناورانه اولیه شده است که از میان طرح‌های مذکور، تعداد ۱۷ طرح در داوری نهایی، تایید و تعداد ۷ طرح توانسته‌اند وارد چرخه شتابدهی گردند. همچنین تاکنون ۲ طرح موفق به جذب سرمایه و ۳ طرح در حال حاضر در فرآیند جذب سرمایه گذار است.

مهلت شرکت در فراخوان: مهلت ارسال طرح‌ها برای شرکت در این فراخوان از تاریخ ۲۵ آذر ماه سال ۱۴۰۲ تا تاریخ ۲۵ دی ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
طرح‌های ارسالی جهت شرکت در این فراخوان باید در ارتباط با زمینه‌های زیر باشد: رنگ، رزین، پوشش، چسب، نانوکاپوزیت‌های الاستومری، مستربچ‌ها و کامپاندهای نانویی.
حمایت‌های ویژه شتابدهنده نانوپل از طرح‌های برگزیده همچنین طرح‌های پذیرفته شده توسط شتابدهنده نانوپل، از حمایت‌های ویژه‌ای برخوردار خواهند شد. برخی از این حمایت‌ها شامل موارد ذیل است: خدمات مشاوره، منتورینگ و شبکه‌سازی، خدمات آزمایشگاهی، کارگاهی و صنعتی، خدمات سرمایه‌گذاری بذری و جذب سرمایه‌گذار عمده روی طرح‌های موفق. علاوه بر این، شتابدهنده نانوپل فضای کار اشتراکی و امکانات اداری و دفتری را نیز برای طرح‌های پذیرفته شده فراهم کرده است.لازم به ذکر است، طرح‌های پذیرفته شده نهایی، مشمول دریافت مبلغ تا ۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال، تسهیلات حمایت دولتی، می‌گردند.
اطلاعات تماس جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتربرای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح‌ها، می‌توانید از اطلاعات تماس زیر استفاده کنید:
آدرس:تهران، انتهای بزرگراه شهید همدانی، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، ساختمان تجاری‌سازی، واحد ۲۰۴٫

تلفن:۴۴۷۸۷۰۸۲  

وبسایت:www.nano-pol.com

ایمیل: