فراخوان رویداد فن‌ چالش جریان برگزار می شود

فراخوان رویداد فن‌ چالش جریان برگزار می شود

رویداد فن‌ چالش جریان با هدف فراهم آوردن بستری برای ایجاد شبکه تحقیقاتی ساخت باتری لیتیوم ـ هوا با حمایت بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

فن‌چالش در واقع چالشی توأم با فناوری با موضوع طراحی و ساخت باتری لیتیوم-هواست که با هدف «طراحی و ساخت باتری سکه‌ای لیتیوم ـ هوای اولیه (Primary Li-air coin cell)؛ شناسایی پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های موجود برای طراحی و ساخت پیل لیتیوم ـ هوا و فراهم آوردن بستری برای ایجاد شبکه تحقیقاتی ساخت باتری لیتیوم ـ هوا با حمایت بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

مرکز رشد؛ خلاقیت و نوآوری دریا؛ پارک علم و فناوری و شبکه باتری نانو ایران دیگر حامیان این رویداد هستند که در قالب ظرح توسعه رویدادهای رقابتی بنیاد ملی نخبگان موررد حمایت قرار می‌گیرد.

در این رقابت ۲ دوره آموزشی برگزار می‌شود که دوره ی اول یک دوره ی ۸ ساعته مهارت‌های تخصصی نظیر آشنایی با کلیات باتری، آشنایی با باتری لیتیوم-هوا، معرفی زیرساخت‌ها و شرکت‌های مرتبط و روش بستن coin cell بصورت عملیاتی است.

دوره ی دوم نیز یک دوره ی ۸ ساعته مهارت‌های نرم شامل IDP (برنامه توسعه فردی)، TDP (برنامه توسعه تیمی) و JDP (برنامه توسعه کسب و کار) خواهد بود که پس از گذرادن دوره‌ها گواهی معتبر از دانشگاه علم و صنعت ایران به شرکت کنندگان اعطا می شود.

شایان ذکر است، هماهنگی های لازم جهت ارائه برخی مواد شیمیایی و خدمات عمومی در قالب شبکه آزمایشگاهی صورت می‌پذیرد که نتیجه آن متعاقباً اعلام خواهد شد. همچنین هزینه آزمون‌های نهایی بر عهده شرکت کنندگان نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فن‌چالش جریان “دفترچه راهنمای فن‌چالش جریان”را دانلود کنید.