آگهی دعوت به همکاری در قالب بهره برداری از تجهیزات

آگهی دعوت به همکاری در قالب بهره برداری از تجهیزات

با توجه به اهمیت بهره‌برداری حداکثری از زیرساخت‌ها و تجهیزات موجود، مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN)، در نظر دارد تا در زمینه بهره‌برداری از تجهیزات خود در حوزه‌های نانومواد، نانوکویتاسیون، الکتروریسی نیمه‌صنعتی، و چاپ سه‌بعدی خود، با افراد حقیقی و حقوقی علاقه‌مند و واجد شرایط همکاری نماید.

این همکاری به صورت ایجاد امکان بهره‌برداری از تجهیزات با مدل‌های همکاری مختلف از جمله اجاره تجهیزات، یا مشارکت در سود حاصل از فروش خدماتِ قابل ارائه با تجهیزات مذکور و یا سایر مدل‌های پیشنهادی توسط متقاضی (در صورت توافق طرفین) خواهد بود. بهره بردار تجهیزات امکان استقرار در فضای کارگاهی مرکز، استفاده از تجهیزات، ارائه خدمات با تجهیزات مورد نظر، برندینگ و بازاریابی فروش خدمات و … را خواهد داشت.

لازم به ذکر است که انتظار می‌رود بهره‌بردار توانایی فنی و تجربی لازم برای ارائه خدمات با تجهیزات فوق‌الذکر و همچنین نیروی انسانی مورد نیاز (از جمله اپراتور کار با دستگاه و …) برای ارائه خدمات با این دستگاه‌ها را داشته باشد و بتواند با برنامه‌ریزی مدون و بازاریابی مناسب، امکان استفاده از این تجهیزات را برای سایر متقاضیان (به صورت فروش خدمت) نیز فراهم آورد.

بدیهی است که توانایی متقاضی بهره‌برداری از تجهیزات در زمینه ارتباط با صنایع مرتبط و جلب حمایت و مشارکت شرکت‌های دیگر، نه تنها منجر به افزایش سود حاصل از فروش خدمات خواهد شد، امکان رسوخ فناوری‌های به کار رفته در ساخت این تجهیزات در صنایع و توسعه فناوری‌های نوین را نیز فراهم خواهد آورد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

‌راه‌های ارتباطی:

📥 ایمیل:

تلفن: ۰۲۱۵۶۲۷۷۱۵۶ (داخلی ۱۰۴)

‌‌ وبسایت: www.icanano.ir

مهلت ارسال تقاضا تا ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ است.

برای دریافت فرم تقاضای بهره‌برداری از تجهیزات روی این لینک  کلیک کنید.


‌‌