همراهی محصولات نانو در خانه‌تکانی شب عید

همراهی محصولات نانو در خانه‌تکانی شب عید

با نزدیک شدن به آخر سال، ایرانیان برای استقبال از عید آماده می‌شوند و زدودن غبار از خانه یکی از سنت‌های پسندیده در فرهنگ ایرانی است. برخی از محصولات نانویی در بازار وجود دارد که می‌تواند برای خانه‌تکانی شب عید استفاده شود.

شرکت کیمیا سهند مشهد محصولات نانوآمولسیون خود را در قالب انواع پاک‌کننده به بازار عرضه می‌کند. پاک‌کننده‌های چند منظوره، شیشه‌پاکن‌های نانویی و مایع ظرفشویی بر پایه نانوآمولیسیون از جمله محصولات این شرکت است که گواهی نانومقیاس دارند. محلول پاک‌کننده سطوح استیل، اسپری پاک‌کننده صفحات نمایش LED ,LCD، محلول پاک‌کننده چند‌منظوره و اسپری پاک‌کننده شیشه از جمله شوینده‌های مبتنی بر فناوری ‌نانو هستند که این شرکت تولید و به بازار عرضه کرده است.

شرکت ستاره تابان پاک منطقه آزاد انزلی محلولی برای شستشوی زمین تولید کرده که برای تمیزکردن کف زمین بسیار ایده‌آل است. همچنین انواع شیشه‌پاک کن و محلول‌های شستشوی چند منظوره این شرکت می‌تواند برای خانه‌تکانی شب عید مناسب باشد. یکی از محصولات ویژه این شرکت، نوعی پاک‌کننده لوستر است که برق و جلای لوسترهای خانه را دو چندان می‌کند. اگر برای شب عید قصد شستشوی خودرو را دارید و قید کارواش رفتن را زده‌اید، نانوآمولیسیون پاک کننده سطوح داخلی خودرو و نانوآمولیسیون پاک‌کننده لاستیک خودرو نیز در سبد محصولات این شرکت وجود دارد. صفحه‌نمایش‌ها نیز بی‌بهره‌ نمانده‌اند و ستاره تابان پاک منطقه آزاد انزلی پاک‌کننده ویژه‌ای برای تمیز کردن صفحات نمایش دارد. البته اگر در حین خانه‌تکانی شیشه عینک شما کثیف شد، از نانوامولسیون پاک‌کننده عینک این شرکت استفاه کنید.

واکس گیاهی چوب و چرم آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات شرکت کیمیا پژوهش ماهان می‌تواند لوازم چوبی و چرمی شما را برق بی‌اندازد!

اگر اهل سفر و پیک‌نیک، آن هم در روزهای عید نوروز هستید، تعاونی تولیدی توزیعی مجموعه میلاد پرنیا ایرانیان، زیرانداز مسافرتی آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات را برای شما کنار گذاشته است. البته این شرکت ساک دستی آنتی‌باکتریال نیز دارد.

خاک و خاشاکی که در خانه تکانی جمع‌ می‌شود باید به زباله‌دانی روانه شود که کیسه زباله پلی اتیلنی اکسا زیست تخریب‌پذیر آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات پیشنهاد نانویی ما به شما است. شرکت نوین پلیمر سبز نانو ارس این محصول زیست‌دوست را تولید می‌کند.

پس از خانه‌تکانی، گاهی لازم است موکت‌های کهنه را نیز تعویض کنید. شرکت ظریف مصور موکت‌های پلی پروپیلن، پلی‌استر و پلی‌آمید آنتی‌باکتریال را برای شب عید شما تولید کرده است.

اگر جایی نیاز به ایجاد خواص آبگریزی داشت، سری به صنایع شیمیایی بیدک نانو ساختار بزنید، اسپری ایجادکننده خواص آب‌گریزی روی چوب و MDF حاوی نانوذرات این شرکت راهگشای شماست. البته شرکت نانو فراز سپاهان هم طیف وسیعی از محلول‌های آبگریز کننده دارد. این شرکت برای خانه‌تکانی اسپری آب‌گریزکننده برای سطوح فلزی، سطوح رنگ شده، شیشه، چوب، MDF، سنگ، آجر، کاشی و سرامیک را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این اسپری‌های آب‌گریزکننده مانع از شوره‌ زدن و جذب آلودگی و پوسته پوسته شدن زیرلایه می‌شود و در مدت زمان کوتاهی خشک می‌شوند.

شرکت صنعت‌سازان ایده آل پلاست سطل زباله آنتی‌باکتریال تولید می‌کند که برای جلوگیری از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها در داخل سطل زباله مناسب هستند.

می‌توانید برای خانه‌تکانی امسال روی کمک محصولات نانویی حساب کنید.