کتاب «محصولات دانش بنیان حوزه ساخت و ساز» منتشر شد

کتاب «محصولات دانش بنیان حوزه ساخت و ساز» منتشر شد

مرکز توسعه فناوری­‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت، اقدام به گردآوری اطلاعات محصولات دانش بنیان مرتبط با حوزه ساخت و ساز کرده است.

 کتاب «محصولات دانش بنیان حوزه  ساخت و ساز» علاوه بر شناخت و آگاهی مهندسان کشور از ظرفیت­‌های محصولات فناورانه، منجر به افزایش نرخ نفوذ فناوری در این صنعت می‌شود.

در این کتاب با بررسی و ارزیابی  فهرست محصولات دانش‌­بنیان، فهرست اولیه محصولات استخراج شده و در گام بعدی اطلاعات بیشتر در مورد محصولات جمع‌آوری شده است.

کتاب توسط دبیرخانه مسابقه ساختمان آینده تنظیم و گردآوری شده و مشتمل بر اطلاعات ۲۱۸ محصول و شرکت است.

«سیمان، بتن و کامپوزیت‌های سیمانی»، «تجهیزات هوشمند»، «شیشه و صنایع وابسته»، «پلیمر وکامپوزیت (لوله و اتصالات، درب و پنجره وغیره)»، «رنگ و رزین، پوشش‌ها، چسب»، «کاشی و سرامیک، سنگ»،«محیط‌زیست، فیلتراسیون و سایر»، «انرژی‌های تجدید‌پذیر، تاسیسات و لوازم برقی و مکانیک»، «عایق حرارتی، رطوبتی، صوتی، برودتی، الکترومغناطیس» و «سایر مصالح و فرآورده‌های ساختمانی (فلزات، آسفالت، چوب،گچ، آجر وغیره)»، عناوین فصول ۱۰ گانه این کتاب را تشکیل می‌دهند.

برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب، اینجا را کلیک کنید.

شرکت‌های دانش‌بنیانی که محصولات مرتبط با حوزه ساخت و ساز تولید می­‌کنند و دارای گواهینامه دانش‌­بنیان هستند که اطلاعات آن‌ها دراین کتاب درج نشده است می‌توانند اطلاعات محصولات را مطابق قالب کتاب و فرم زیر (از اینجا دانلود کنید) به نشانی ایمیل Futurebuilding1403@gmail.com  تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ ارسال کنند که در ویرایش بعدی کتاب، درج شود.