برگزاری کارگاه آموزشی – کربن فعال و نانوتکنولوژی – در دانشگاه پیام نور واحد سیرجان

کارگاه آموزشی – کربن فعال و نانوتکنولوژی – به همت انجمن علمی نانو‌فناوری دانشگاه پیام نور واحد سیرجان و همکاری شرکت کاراشیمی، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۱ و ۱۲ دی ماه سال جاری در دانشگاه پیام نور سیرجان برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی “کربن فعال و نانوتکنولوژی” به همت انجمن علمی نانو‌فناوری دانشگاه پیام نور واحد سیرجان و همکاری شرکت کاراشیمی، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۱ و ۱۲ دی ماه سال جاری در دانشگاه پیام نور سیرجان برگزار می‌شود.

برگزارکنندگان این کارگاه “معرفی ساختارهای مختلف کربن فعال و روش‌های تولید آنها، بررسی نانوکامپوزیت‌های کربن فعال به همراه روش‌های تولیدآنها (شیمیایی و الکتروشیمیایی)”، را از محورهای اصلی این کارگاه برشمردند.

در این کارگاه، مهندس سعید حق‌دار (مدیرعامل‌ شرکت کارا‌شیمی) در حوزه سنتز نانوذرات و نانوکامپوزیت‌ها و دکتر محمدعلی کریمی (رئیس دانشگاه پیام نور واحد سیرجان و دانشیار دانشگاه) در حوزه الکتروشیمی و الکترودهای شیمیایی به ارائه مطالب خواهند پرداخت.

گفتنی است که این همایش با حضور ۱۰ تن از دانشجویان کارشناسی‌ارشد و ۲۰ تن از کارشناسان دانشگاه پیام نور سیرجان و ۵۰ تن از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های کرمان و یزد، در دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌گردد.
شایان ذکر است که به شرکت‌کنندگان، گواهی پایان دوره از طرف شرکت کاراشیمی اعطا خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن ۵۲۳۳۵۴۱-۰۳۴۵ تماس حاصل نمائید.