سمینار آشنایی با فناوری‌نانو و کاربرد آن در رشته‌های فنی و مهندسی

انجمن علمی برق دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران جنوب با مشارکت شرکت پویا پژوهش نانو فن‌آور در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۸، اقدام به برگزاری سمیناری با عنوان – آشنایی با فناوری نانو و کاربردهای آن در رشته‌های فنی و مهندسی – نموده‌است.

انجمن علمی برق دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران جنوب با مشارکت شرکت پویا پژوهش نانو فن‌آور در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۸، اقدام به برگزاری سمیناری با عنوان “آشنایی با فناوری نانو و کاربردهای آن در رشته‌های فنی و مهندسی” نموده‌است.

این سمینار از ساعت ۱۳ الی ۱۸، در محل تالار انجمن مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی-واحد تهران جنوب و با حضور بیش از ۱۵۰ دانشجو برگزار خواهد شد.

در این برنامه، آقای حسین اصغری شیوایی (دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی شریف) در خصوص مباحث مقدماتی فناوری نانو و کاربردهای آن به ارائه مطالب خواهد پرداخت.

مباحث تخصصی مانند؛ کاربرد نانو در ترانس‌های قدرت، مقره‌ها، شبکه‌های اتصال برق، ترانزیستورها و نانوسنسورها و … را آقای یاسر عبدی (دانشجوی دکتری نانوالکترونیک دانشگاه تهران) ارائه خواهد داد.

دکتر اخلاصی از مدرسان نانو در دانشگاه آزاد اسلامی-واحد تهران جنوب در خصوص فناوری‌نانو و فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی-واحد تهران جنوب در این زمینه، سخنرانی خواهد نمود.

علاقمندان، می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام الکترونیکی به سایت www.nptech.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن‌های ۸۸۵۷۳۳۲۱ و ۰۹۳۶۵۸۶۵۹۱۶(شرکت پویا پژوهش نانو فناور) تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛ در پایان سمینار تعدادی از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی-واحد تهران جنوب به معرفی پایان‌نامه‌ها‌ و کارهای عملی خود، در خصوص فناوری نانو خواهند پرداخت.

شایان ذکر است؛ در خاتمه سمینار به شرکت‌کنندگان، گواهینامه از طرف دانشگاه آزاد اسلامی-واحد تهران جنوب اعطاء خواهد شد.