متداول‌ترین سئوالات از بخش حمایت‌های تشویقی نانو

در آذرماه ۱۳۸۸ بیش از ۶۰۰ ایمیل به کارگروه حمایت‌های تشویقی ستاد (hrdc@nano.ir) ارسال شده است، که تعداد زیادی از آنها پیگیر نتیجه درخواست‌های خود و بویژه زمان پرداخت حمایت‌ها بوده‌اند.

در آذرماه ۱۳۸۸ بیش از ۶۰۰ ایمیل به کارگروه حمایت‌های تشویقی ستاد (hrdc@nano.ir) ارسال شده است، که تعداد زیادی از آنها پیگیر نتیجه درخواست‌های خود و بویژه زمان پرداخت حمایت‌ها بوده‌اند. در این میان نیز تعدادی از ایمیل‌ها درباره آیین‌نامه حمایت‌های تشویقی بوده است در حالی که آیین‌نامه کامل حمایت‌های تشویقی در سایت ستاد، بخش حمایت‌های تشویقی (www.nano.ir/hrdc) قرار دارد.

لطفاً تمامی محققان دقت نمایند قبل از هر گونه تماس با این کارگروه، آیین‌نامه‌های مرتبط را مطالعه نمایند. همچنین سوالات خود را از طریق ایمیل (به جای تماس تلفنی) مطرح نمایید. به زودی سئوالات رایج تخصصی هر نوع حمایت نیز آماده و در سایت ستاد قرار می‌گیرد.

۳ سئوال زیر بیشترین تعداد را داشته‌اند که جواب آنها هم در کنار آنها آمده است.

الف: درسیستم آنلاین برای من نوشته شده است” وضعیت درخواست شما در تاریخ ۲۷/۰۶/۱۳۸۸ قابل قبول است”، یعنی چه؟

محققان گرامی دقت نمایند که برای هر درخواست، وضعیت‌های زیر به ترتیب انجام خواهد شد:

۱٫ بررسی اولیه مدارک: در این مرحله مدارک شما در سیستم ثبت شده‌ است و کارشناسان ستاد مدارک شما را بررسی خواهند کرد، تا در صورت کامل بودن برای داوری ارسال شوند.

۲٫ مدارک دریافتی کامل است و برای داوری ارسال خواهد شد: در این مرحله مدارک توسط کارشناسان ستاد بررسی شده‌اند و در نوبت داوری قرار خواهند گرفت. لطفاً دقت نمایید در این مرحله هنوز مدارک شما برای داوری ارسال نشده‌اند.

۳٫ ارسال برای داوری: در این مرحله مدارک برای داوری ارسال شده‌اند. (بعد از مرحله داوری ۳ حالت قابل پیش‌بینی است: ناقص، مردود و قابل قبول) اگر مدارک ناقص و یا مردود باشند با ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد و اگر قابل قبول باشد به مرحله زیر وارد می‌شود.

۴٫ قابل قبول: در این مرحله مدارک توسط داوران ستاد (نه کارشناسان ستاد) داوری و ارتباط آنها با فناوری‌نانو تأیید شده است.

۵٫ ارسال به امور مالی برای پرداخت حمایت تشویقی: در این مرحله فهرست افرادی که شماره حساب صحیح و فعال به نام خودشان داشته‌اند به امور مالی ارسال شده‌اند و در نوبت پرداخت قرار گرفته‌اند، ولی هنوز پرداختی به افراد صورت نگرفته است.

۶٫ مبلغ حمایت تشویقی پرداخت شده است: در این مرحله حمایت تشویقی به حساب شما واریز شده است.

ب: نام من در لیست حمایت‌های تشویقی نیمه دوم دی‌ماه ۱۳۸۸(در فایل Excel) در بخش اخبار ستاد اعلام شده است در حالی که هیچ پولی به حساب من واریز نشده است. چرا؟

محققان گرامی دقت نمایند اعلام اسامی افراد در این صفحه به این معنی نیست که حمایت آنها پرداخت شده است بلکه به این معنی است که مدارک این افراد داوری و تأیید شده است و حمایت این افراد در صورتی که شماره حساب صحیح و فعال داشته باشند پس از طی روال اداری مالی پرداخت خواهد شد که پس از پرداخت نیز با ایمیل به آنها اطلاع داده خواهد شد.

ج: من چند روز پیش پایان‌نامه خود را برای ستاد با پست ارسال کردم، آیا به دست شما رسیده است؟

محققان گرامی دقت نمایند، تمامی مدارک چه پایان‌نامه‌هایی که با پست ارسال شده‌اند و چه مدارکی که توسط خود سیستم آنلاین ثبت می‌شوند به محض دریافت توسط کارشناسان ستاد، وضعیت آنلاین آنها تغییر خواهد کرد و وضعیت‌هایی که در بالا توضیح داده شد برای آنها لحاظ خواهد شد.