برگزاری نخستین مسابقه ملی هنر و فناوری نانو

ستاد توسعه فناوری نانو نخستین مسابقه ملی «هنر و فناوری نانو» را با هدف زمینه‏سازی آشنایی عموم مردم با قابلیت‏ها و دستاوردهای فناوری نانو، ایجاد امکان مشارکت مردم در خلق ایده‏های دانش محور، هدایت اذهان عمومی به سمت بکارگیری قابلیت‏های فناوری نانو در همه سطوح زندگی بشری و بهره-برداری از ظرفیت‏های هنری در توسعه فناوری نانو، برگزار می‏کند.

ستاد توسعه فناوری نانو نخستین مسابقه ملی «هنر و فناوری نانو» را با هدف زمینه‏سازی آشنایی عموم مردم با قابلیت‏ها و دستاوردهای فناوری نانو، ایجاد امکان مشارکت مردم در خلق ایده‏های دانش محور، هدایت اذهان عمومی به سمت بکارگیری قابلیت‏های فناوری نانو در همه سطوح زندگی بشری و بهره‏برداری از ظرفیت‏های هنری در توسعه فناوری نانو، برگزار می‏کند.

 این مسابقه در دو بخش اصلی و جنبی، با شعار «پیشرفت فناوری نانو بر بلندای خیال» از اردیبهشت تا شهریور ماه سال جاری برگزاری می‏شود. شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است. آثار ارسالی که امتیاز لازم را کسب نمایند در نمایشگاهی که همزمان با جشنواره ملی دستاوردهای فناوری نانو (مصلی امام خمینی(ره) ۳ تا ۷ آبان ماه ۱۳۸۹) برپا خواهد شد به نمایش گذاشته می‏شوند و گواهی شرکت در نمایشگاه را از سوی ستاد توسعه فناوری نانو دریافت می‏نمایند. همچنین از آثار اول تا سوم در هریک از محورهای مسابقه تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

محورهای مسابقه:

بخش اصلی: داستان، نقاشی، پویا نمایی، فیلم کوتاه، تصویرسازی رایانه‏ای

بخش جنبی: آثار حجمی و آثار مفهومی، طراحی مدل بازی و سرگرمی

 

تقویم اجرایی مسابقه:

• مهلت ارسال و تحویل آثار: پایان شهریور ماه ۱۳۸۹

• داوری و انتخاب آثار: مهر ماه ۱۳۸۹

• برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده همزمان با جشنواره ملی دستاوردهای فناوری نانو (مصلی امام خمینی(ره) ۳ تا ۷ آبان ماه ۱۳۸۹)

 

نحوه شرکت در مسابقه:

علاقه‏مندان می‏توانند جهت شرکت در مسابقه ملی هنر و فناوری نانو ضمن مطالعه کامل شرایط و مقررات که در فراخوان مسابقه درج شده است، «فرم درخواست شرکت در مسابقه» را دریافت و تکمیل نموده و به همراه اثر به صندوق پستی ۱۴۱۴۵-۱۶۴ارسال نمایند. پس از دریافت آثار در دبیرخانه مسابقه، به هر یک از آثار ارسالی شماره ثبت جداگانه¬ای تعلق گرفته و جهت پیگیری وضعیت اثر به شرکت‏کنندگان اعلام خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۸۵۴۵۸‌ تماس حاصل فرمایید .