خبرنگاران و تهیه‌کنندگان به مسابقه ملی هنر و فناوری نانو فراخوانده شدند

ستاد توسعه ویژه توسعه فناوری نانو در راستای شناسایی افراد و گروه های توانمند در زمینه تولید برنامه های علمی، از تمامی علاقمندان دعوت مینماید تا با تهیه و ارسال آثار مرتبط با فناوری نانو، در مسابقه ملی هنر و فناوری نانو شرکت نمایند.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در راستای شناسایی افراد و گروه های توانمند در زمینه تولید برنامه های علمی، از تمامی علاقمندان دعوت مینماید تا با تهیه و ارسال آثار مرتبط با فناوری نانو، در مسابقه ملی هنر و فناوری نانو شرکت نمایند.

تهیه کنندگان مستندهای علمی و گزارش های تصویری مرتبط با فناوری نانو میتوانند آثار خود را در بخش فیلم کوتاه مسابقه ملی هنر و فناوری نانو شرکت دهند.

بنابر اعلام ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، تمامی گزارش‌های تصویری و مستندهای علمی با موضوع فناوری نانو که پیش از این تولید و از رسانه های گروهی پخش شده اند نیز می‌توانند در این مسابقه شرکت داده شوند.

این مسابقه به‌همت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، همزمان با جشنواره فناوری نانو در آبان ماه ۱۳۸۹، در دو بخش اصلی شامل داستان، نقاشی، پویا نمایی، فیلم کوتاه، تصویر‌سازی رایانه‌ای و بخش جنبی شامل آثار حجمی، آثار مفهومی و طراحی مدل بازی و سرگرمی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در نظر دارد ضمن تقدیر و حمایت از تهیه‌کنندگان آثار برگزیده مسابقه ملی هنر و فناوری نانو، در تولید برنامه های آتی در این زمینه با ایشان همکاری نماید.

علاقه‌مندان می‌توانند همراه با تکمیل و ارسال «فرم درخواست شرکت در مسابقه» آثار خود را تا پایان شهریور ماه به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

برای اطلاع از شرایط مسابقه، به فراخوان مسابقه در آدرس www.nano.ir/art مراجعه کنید. همچنین در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره تماس ۸۸۹۸۵۴۵۸ (۰۲۱) با دبیرخانه مسابقه تماس حاصل نمایید.