برنامه‌های جدید سایت آموزشی فناوری‌نانو

سایت Understandingnano به‌تازگی ۵ برنامه درسی جدید در زمینه فناوری‌نانو ارائه کرده است. این برنامه‌های درسی برای سال تحصیلی ۲۰۱۱-۲۰۱۰ ارائه شده‌اند.

سایت آندرستندینگ نانو (Understandingnano)) به‌تازگی ۵ برنامه درسی جدید در زمینه فناوری‌نانو ارائه کرده است. این برنامه‌های درسی برای سال تحصیلی ۲۰۱۱-۲۰۱۰ ارائه شده‌اند. لازم به ذکر است، در حال حاضر این سایت، برنامه‌های درسی‌ متعددی برای دانش‌آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان در سه موضوع زیر ارائه می‌کند.

مقدمه‌ای بر فناوری‌نانو؛

فناوری‌نانو در پزشکی؛ و

فناوری‌نانو و محیط زیست.

هر برنامه‌ی درسی دربرگیرنده جزوه دانش‌آموزی متناسب بوده و همه برنامه‌ها در دسترس همگان قرار دارد. دانش‌آموزان و مربیان علاقمند می‌توانند این برنامه‌های درسی را از اینجا دریافت نمایند.

اِرل بویسن (Earl Boysen)) از نویسندگان مطرح حوزه علم و فناوری‌نانو در انتشارات جان وایلی، وب سایت UnderstandingNano را از سال ۲۰۰۷ میلادی راه‌اندازی کرده است. هدف اصلی بویسن از راه‌اندازی این سایت آموزشی، آسان کردن درک و فهم مفاهیم و کاربردهای فناوری‌نانو برای عامه مردم بوده است.

از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون سایت مذکور محققان و دانشمندان مطرح فعال در حوزه‌های مختلف فناوری‌نانو، دانش‌آموزان، مربیان و سایر ذینفعان و علاقمندان به این حوزه نوظهور را جذب کرده است.