برگزاری ششمین نمایشگاه و فروشگاه محصولات علمی و آموزشی فناوری نانو

انجمن علمی فناوری نانو دانشگاه علم و صنعت با همکاری شرکت توسعه فناوری مهرویژن و با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو اقدام به برگزاری نمایشگاه محصولات علمی و آموزشی فناوری نانو در تاریخ ۴ الی ۷ دی ماه ۸۹ نموده است.

برگزاری ششمین نمایشگاه و فروشگاه محصولات علمی و آموزشی فناوری نانو

انجمن علمی فناوری نانو دانشگاه علم و صنعت با همکاری شرکت توسعه فناوری مهرویژن  با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو اقدام به برگزاری نمایشگاه محصولات علمی و آموزشی فناوری نانو در تاریخ ۴ الی ۷ دی ماه ۸۹ نموده است.

در این نمایشگاه، محصولات علمی آموزشی فناوری نانو در قالب کتب و نشریات علمی آموزشی عمومی و تخصصی فناوری نانو، فیلم‌های علمی آموزشی و نرم افزار‌های تخصصی و کاربردی در زمینه فناوری با ۴۰ درصد تخفیف در آمفی تئاتر شهید بهرامی دانشگاه ارائه می‌شود.

تا کنون ۵ نمایشگاه مشابه در مراکز و دانشگاه‌های مختلفی از جمله دانشگاه زابل، سومین جشنواره فناوری نانو، نمایشگاه بین المللی فناوری نانو در اصفهان، دانشگاه خواجه نصیر طوسی و دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شده است.

لازم به ذکر است ناشران و تولیدکنندگان محصولات علمی و آموزشی فناوری نانو، برای فروش و ارائه محصولات خود می‌توانند با دبیرخانه نانوسان از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۲۳۹۶۴ تماس حاصل نمایند. همچنین علاقمندان می‌توانند جهت تهیه محصولات علمی آموزشی مرتبط با فناوری نانو به پایگاه اینترنتی نانوسان www.nanosun.ir مراجعه نمایند.