برگزاری همایش ملی مس در استان کرمان

همایش ملی مس، به‌وسیله‌ی پژوهشکده صنایع معدنی دانشگاه شهید باهنر کرمان در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌گردد. از جمله موضوعات مورد بررسی مرتبط با فناوری نانو در این همایش می‌توان به بررسی فرایندها و محصولات نوین شامل فناوری نانو و زیست‌فناوری، اشاره داشت.

همایش ملی مس، به‌وسیله‌ی پژوهشکده صنایع معدنی دانشگاه شهید باهنر کرمان در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌گردد.

این همایش چهار روزه، اهدافی چون فراهم ساختن زمینه مناسب جهت ارائه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه‌های مختلف صنایع مس، شناخت نیازها و قابلیت‌های این صنایع و ایجاد بستری مناسب جهت همکاری بین محققان گروه‌های مختلف پژوهشی در دانشگاه‌ها و صنایع مرتبط، را دنبال می‌کند. از جمله موضوعات مورد بررسی مرتبط با فناوری نانو در این همایش می‌توان به بررسی فرایندها و محصولات نوین شامل فناوری نانو و زیست‌فناوری، اشاره داشت.

برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای صنایع مرتبط با مس در راستای معرفی فعالیت‌های صورت گرفته در این صنایع، از جمله برنامه‌های جانبی این همایش به شمار می‌رود. گفتنی است پژوهشگران و دانشجویان فرصت دارند تا تاریخ ۱۵ اسفندماه سال جاری، نسبت به ارسال مقالات خود به دبیرخانه همایش اقدام نمایند.

علاقمندان می‌توانند به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش از طریق شماره تلفن ۰۳۴۱۳۲۳۳۷۰۱ تماس حاصل نمایند.