حمایت‌های تشویقی ۲۰۰۹ نفر از محققان فناوری نانو پرداخت شد

کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد در تاریخ ۰۵/۱۲/۱۳۸۹ به تعداد ۲۰۰۹ نفر مبلغ ۱۶٫۶۷۵٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال، حمایت تشویقی پرداخت کرده است. این افراد تعدادی از کسانی بوده‌اند که مدارک آنها تا پایان آبان ۱۳۸۹ تأیید و اعلام شده است.

حمایت‌های تشویقی ۲۰۰۹ نفر از محققان فناوری نانو پرداخت شد

کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو از اسفند ماه سال ۱۳۸۳ تاکنون به افرادی که در حوزه فناوری‌نانو فعالیت علمی- پژوهشی انجام داده‌اند، مبالغی را به ‌عنوان حمایت تشویقی پرداخت کرده است.

در همین راستا کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد در تاریخ ۰۵/۱۲/۱۳۸۹ به تعداد ۲۰۰۹ نفر مبلغ ۱۶٫۶۷۵٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال، حمایت تشویقی پرداخت کرده است. این افراد تعدادی ازکسانی بوده‌اند که مدارک آنها تا پایان آبان ۱۳۸۹ تأیید و اعلام شده است. اسامی تعداد دیگری از پذیرفته‌شدگان نیز به امور مالی ارسال شده است و پس از انجام امور اداری پرداخت خواهد شد.

 

حمایت‌های تشویقی پرداخت شده

نوع حمایت

 تعداد(نفر) مبلغ
پایان‌نامه کارشناسی ارشد (دانشجو) ۵۱۱ ۳٫۰۸۴٫۰۰۰٫۰۰۰
پایان‌نامه کارشناسی ارشد (استاد راهنما) ۵۸۲ ۱٫۷۶۸٫۰۰۰٫۰۰۰
پایان‌نامه دکتری (دانشجو) ۹۹ ۱٫۷۷۶٫۰۰۰٫۰۰۰
پایان‌نامه دکتری (استاد راهنما) ۱۴۸ ۱٫۳۴۱٫۰۰۰٫۰۰۰
مقاله علمی پژوهشی فارسی ۲۸ ۱۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰
مقاله علمی پژوهشی انگلیسی  ۲۷ ۱۶۲٫۰۰۰٫۰۰۰
ارائه مقاله در کنگره های خارج از کشور پوستر ۵۸ ۳۹۱٫۵۰۰٫۰۰۰
ارائه مقاله در کنگره های خارج از کشور شفاهی ۵۷ ۵۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰
مقاله ISI ۴۸۶ ۷٫۲۸۱٫۰۰۰٫۰۰۰
چاپ کتاب ۹ ۱۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
ثبت اختراع ۴ ۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰
کل ۲۰۰۹ ۱۶٫۶۷۵٫۵۰۰٫۰۰۰

                          

برای مشاهده اسامی افراد پذیرفته شده و دریافت اطلاعات بیشتر درباره حمایت‌های تشویقی به صفحه حمایت از پژوهش مراجعه کنید. لازم به ذکر است افراد در صورت ویرایش شماره حساب خود بر روی پایگاه اینترنتی حمایت‌های تشویقی، لازم است شماره حساب تغییر یافته را از طریق پست الکترونیکی hrdc@nano.ir به کارگروه توسعه منابع انسانی اطلاع دهند.