برگزاری کنگره ملی علوم و فناوری‌های نوین کشاورزی

دانشگاه زنجان «کنگره ملی علوم و فناوری‌های نوین کشاورزی» را در روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه سال جاری در محل این دانشگاه برگزار می‌کند. دانشجویان و پژوهشگران فرصت دارند مقالات خود را تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه سال جاری به دبیرخانه کنگره ارسال نمایند.

برگزاری کنگره ملی علوم و فناوری‌های نوین کشاورزی

دانشگاه زنجان کنگره ملی علوم و فناوری‌های نوین کشاورزی را در روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه سال جاری در محل این دانشگاه برگزار می‌کند. هدف از برگزاری این کنگره بررسی آخرین یافته‌های نوین علمی در زمینه علوم کشاورزی بیان شده است.

 

از دیگر اهداف برگزاری این کنگره می‌توان به بررسی نقش فناوری‌های نوین کشاورزی در سلامت محصولات کشاورزی و محیط زیست، ایجاد تعامل و هم‌اندیشی بین پژوهشگران رشته‌های مختلف کشاورزی و جهت‌دهی به فعالیت‌های تحقیقاتی نوآورانه محققان در راستای حل مشکلات بخش کشاورزی اشاره داشت.

 

محورهای مورد بررسی مرتبط با فناوری نانو در این کنگره عبارتند از:

• صنایع غذایی؛ شامل میکروبیولوژی صنایع غذایی، فناوری‌‌های نوین در صنایع غذایی و زیست فناوری در صنایع غذایی؛

• فناوری نوین و جهاد اقتصادی در حوزه کشاورزی (مقالات تحلیلی).

 

در حاشیه برگزاری کنگره ملی علوم و فناوری نوین کشاورزی، نمایشگاهی از فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه کشاورزی با حضور شرکت‌های فعال در زمینه‌های کشاورزی و فناوری‌های نوین برگزار خواهد شد.

 

دانشجویان و پژوهشگران فرصت دارند مقالات خود را تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه سال جاری به دبیرخانه کنگره ارسال نمایند. لازم به ذکر است، ثبت‌نام بدون ارسال مقالات نیز تا تاریخ ۲۰ مرداد ماه سال جاری امکان‌پذیر است. گفتنی است، دانشجویان به هنگام ثبت نام از ۶۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

 

علاقمندان می‌توانند، به منظور ثبت‌نام در «کنگره ملی علوم و فناوری نوین کشاورزی» و کسب اطلاعات بیشتر، به پایگاه اینترنتی کنگره به نشانی www.mast90.ir مراجعه کنند. همچنین ارتباط با دبیرخانه کنگره از طریق شماره تلفن ٠٢۴١۵١۵۴٠۵٢ امکان پذیر است.