شرکت بیش از ۴۰۰۰ نفر در المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

با به پایان رسیدن زمان ثبت نام در دومین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، آمار داوطلبان حضور در این مسابقه دانش آموزی از مرز ۴۰۰۰ نفر عبور کرد. به طور کلی ۴۲۸۳ نفر به صورت فردی و گروهی از ۳۱ استان کشور در آزمون مرحله اول المپیاد نانو ثبت‌نام کرده‌‌اند که این آمار بیش از سه برابر شرکت کنندگان در آزمون سال گذشته بوده است.

شرکت بیش از ۴۰۰۰ نفر در المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

با به پایان رسیدن زمان ثبت نام در دومین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، آمار داوطلبان حضور در این مسابقه دانش آموزی از مرز ۴۰۰۰ نفر عبور کرد.

 

مطابق با آمار به ثبت رسیده در باشگاه نانو، از زمان آغاز ثبت‌نام در دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در تاریخ ۱ فروردین سال ۱۳۹۰ تا پایان وقت اداری روز ۲۰ تیرماه سال جاری، در مجموع ۴۲۸۳ نفر به صورت فردی و گروهی از ۳۱ استان کشور در آزمون مرحله اول المپیاد نانو ثبت‌نام کرده‌‌اند که این آمار بیش از سه برابر شرکت کنندگان در آزمون سال گذشته بوده است.

 

آزمون مرحله اول دومین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، در ۱۸ شهر از ۱۳ استان همدان، خراسان شمالی، هرمزگان، تهران، فارس، اصفهان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، سمنان، آذربایجان شرقی، مازندران و مرکزی، قطعی شده است.

 

تقویم زمان بندی مراحل دومین المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو به شرح زیر است:

 

• آزمون علمی: ۷ مرداد ۱۳۹۰

• اردوی علمی-آموزشی برگزیدگان مرحله اول: ۱۲ تا ۱۹ شهریور ۱۳۹۰

• آزمون عملی: ۲۰ شهریور ۱۳۹۰

• معرفی برگزیدگان نهایی: همزمان با جشنواره فناوری نانو در آبان ماه ۱۳۹۰٫

 

برای مشاهده لیست نهایی شهر‌های محل برگزاری آزمون مرحله اول دومین المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو به فهرست منتشر شده در پایگاه اینترنتی باشگاه نانو مراجعه کنید.