برگزاری دهمین همایش مهندسی مواد و متالورژی ایران

دانشگاه شیراز‌ دهمین همایش ملی-دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران را با هدف ایجاد بستری مناسب برای تبادل اطلاعات محققان و بسترسازی انجام پروژه‌های کاربردی در زمینه مهندسی مواد، در روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریور ماه سال جاری، در محل این دانشگاه برگزار می‌کند.

برگزاری دهمین همایش مهندسی مواد و متالورژی <a target="_blank" href="http://statnano.com/index.php?ctrl=country&action=country_profile&id=105&lang=1">ایران</a>

دانشگاه شیراز‌ دهمین همایش ملی مهندسی مواد و متالورژی ایران را با هدف ایجاد بستری مناسب برای تبادل اطلاعات محققان و بسترسازی انجام پروژه‌های کاربردی در زمینه مهندسی مواد، در روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریور ماه سال جاری، در محل این دانشگاه برگزار می‌کند.

 

شناخت نیازهای صنعت و آشنایی با آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی مهندسی مواد و ایجاد ارتباط بین اساتید دانشگاهی، دانشجویان و کارشناسان این حوزه، از مهمترین اهداف برگزای این همایش بیان شده است. گفتنی است، کاربرد فناوری نانو در زمینه مواد از جمله موادزیستی، از جمله محورهایی است که در این همایش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

در حاشیه برگزاری این همایش، سه کارگاه‌ آموزشی در زمینه فناوری نانو برگزار خواهد شد که عناوین آنها عبارتند از: 

• کارگاه آموزشی شبیه‌سازی مواد در مقیاس نانومتری به روش شبیه‌سازی دینامیک ملکولی

• کارگاه آموزشی طراحی آزمایشات نانومواد به روش تاگوچی

• کارگاه آموزشی نانو و آنالیز نانو مواد

 

از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش می‌توان به برگزاری گردهمایی تامین‌کنندگان تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط با مهندسی مواد و برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای صنایع استان فارس پیرامون مهندسی مواد و متالورژی اشاره کرد.

 

لازم به ذکر است، محققان و پژوهشگران فرصت دارند تا پایان وقت اداری روز ۵ شهریورماه سال جاری، نسبت به ثبت نام در همایش ملی مهندسی مواد و متالورژی ایران اقدام نمایند. علاقمندان می‌توانند، برای کسب اطلاعات بشتر در خصوص نحوه ثبت‌نام و شرکت در نمایشگاه جانبی،‌ به پایگاه اینترنتی همایش به نشانی www.ncmme.ir مراجعه کنند. همچنین تماس با دبیرخانه همایش از طریق شماره تلفن ۰۷۱۱۲۳۰۷۲۹۳ نیز امکان‌پذیر است.