خرید تجهیزات پزشکی نانویی توسط عربستان سعودی

شرکت نانوماسک (NMI) که در زمینه تولید و توزیع محصولات بهداشتی مبتنی بر فناوری نانو فعالیت دارد و تخصص آن در زمینه مراقبت‌های ویژه نظیر مهار عفونت‌های میکروبی و امور اورژانس است، از انعقاد توافق‌نامه‌ای چهار ساله با سازمان توزیع محصولات پزشکی عربستان سعودی خبر داد.

خرید تجهیزات پزشکی نانویی توسط <a target="_blank" href="http://statnano.com/index.php?ctrl=country&action=country_profile&id=189&lang=1">عربستان</a> سعودی

شرکت نانوماسک (NMI) که در زمینه تولید و توزیع محصولات بهداشتی مبتنی بر فناوری نانو فعالیت دارد و تخصص آن در زمینه مراقبت‌های ویژه نظیر مهار عفونت‌های میکروبی و امور اورژانس است، از انعقاد توافق‌نامه‌ای چهار ساله با سازمان توزیع محصولات پزشکی عربستان سعودی خبر داد. بر مبنای این قرارداد، سازمان مذکور از حق انحصاری توزیع محصولات NMI در کشورهای عربستان، امارات، کویت، مصر، مراکش، عمان، الجزایر، قطر، اردن، بحرین، سودان، لبنان، یمن و تونس برخوردار خواهد بود.

 

در مقابل کسب حق انحصاری توزیع محصولات NMI در کشورهای نامبرده، سازمان توزیع محصولات پزشکی عربستان سعودی متعهد شده است که طی چهار سال آینده حداقل ۲۳۰۰۰۰۰ دلار سفارش محصول به شرکت NMI ارائه کند.

 

شایان ذکر است که سازمان فوق تاکنون بیش از ۹ میلیون دلار از محصولات NMI را عرضه کرده است. محصولات عرضه شده این شرکت شامل کالاهای اورژانسی و تنفسی (از محصولات بر مبنای فناوری پتنت شده ۲H Filtration )، پوشش‌های ضد میکروبی بیمارستانی و پاک‌کننده‌های آنزیمی عاری از باکتری مخصوص این شرکت است که جهت استریل نمودن ابزارها و دستگاه‌ها فرموله شده است.

 

ادی سویدام، رئیس و مدیر عامل NMI، می‌گوید: «این توافق‌نامه که ۱۵ کشور خاورمیانه را تحت پوشش قرار می‌دهد راهگشای قراردادهای بیشتری در عرصه بین‌المللی خواهد بود». آقای سویدام اضافه کرد: «هم‌اکنون در حال مذاکره با دیگر توزیع کنندگان محصولات پزشکی داخلی و بین‌المللی هستیم تا محصولات خود را به فروش برسانیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد فروش چشمگیر محصولات خود باشیم».