دانشگاه امیرکبیر میزبان یازدهمین همایش دانشجویی فناوری نانو

یازدهمین دوره از سری همایش‌های دانشجویی فناوری نانو در بهمن‌ماه ۱۳۹۰ در تهران برگزار می‌شود. این همایش که با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد، از سری همایش‌های مورد تایید ستاد برای دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی است.


یازدهمین دوره از سری همایش‌های دانشجویی فناوری نانو، بهمن‌ماه ۱۳۹۰ در تهران برگزار می‌شود. این همایش که با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد، از سری همایش‌های مورد تایید ستاد برای دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی است.

 

ثبت‌نام و ارائه مقاله در این همایش، از سوی تمامی دانشجویانی که ارتباط پایان‌‌نامه آنها با فناوری نانو به‌وسیله‌ی کمیته علمی داوری ستاد نانو تایید شده‌است، به منظور دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی خود، الزامی است.

 

گفتنی است،‌ سری همایش‌های دانشجویی فناوری نانو با هدف ایجاد هم‌افزایی و تعامل میان پژوهشگران حوزه فناوری نانو، توانمندسازی محققان برای ورود به عرصه بازار و ارائه مدل‌ها، الگوها و راهکارهای کسب موفقیت برای فعالیت در بازار فناوری نانو، هر ساله در یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

 

تاکنون ۱۰ همایش از این مجموعه همایش‌ها در دانشگاه‌های تربیت مدرس، کاشان، شیراز، رازی کرمانشاه، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی شهید بهشتی و علوم پزشکی مشهد و دانشکده پردیس فنی تهران واحد گیلان، برگزار شده است. یازدهمین دوره این همایش نیز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

اطلاعات تکمیلی در خصوص چگونگی ثبت‌نام و ارسال مقالات به زودی از طریق همین پایگاه اعلام خواهد شد.