اعلام منابع آزمون سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

منابع آزمون چهارگزینه‌ای سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از سوی باشگاه دانش‌آموزی نانو اعلام شد. این منابع به‌صورت مجموعه‌ای مشتمل بر کتاب و مقاله ارائه شده است.

منابع آزمون چهارگزینه‌ای سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از سوی باشگاه دانش‌آموزی نانو اعلام شد. این منابع به‌صورت مجموعه‌ای مشتمل بر کتاب و مقاله ارائه شده است.

 

منابع پیشنهاد شده به قرار زیر است:

• مباحث اتمی و مولکولی در کتاب‌های درسی فیزیک، شیمی و مطالب درون‌سلولی در زیست‌شناسی

•مقالات منتشر شده در بخش آموزش فناوری نانو پایگاه اینترنتی ستاد توسعه فناوری نانو (+)

• مقالات منتشر شده در پایگاه اینترنتی باشگاه نانو (+)

• نانو از نو (+ و +)

• پرسش‌های نو از نانو (+)

• ۱۰ به توان منفی ۹ (+ و +)

• نرم‌افزار نانوکاوش

 

متقاضیان شرکت در آزمون سومین المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو می‌توانند برای تهیه «نرم‌افزار نانوکاوش» با شماره تلفن ۶۶۵۹۴۸۱۹ تماس حاصل کنند.

 

لازم به ذکر است، پیشنهاد مطالعه این منابع تنها با هدف آشنایی عمومی دانش‌آموزان با فناوری نانو و کاربردهای این فناوری در علوم مختلف صورت گرفته‌است و الزامی برای طرح سوال در این چارچوب وجود نخواهد داشت و سوالات آزمون مفهومی انتخاب خواهد شد.

 

ثبت‌نام در سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ثبت‌نام پایگاه اینترنتی باشگاه دانش‌آموزی نانو صورت می‌گیرد. دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در این آزمون فرصت دارند تا تاریخ ۱۵ اسفند ماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام در سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو اقدام کنند.

شایان ذکر است، ثبت‌نام‌ گروهی که تا پایان بهمن‌ماه سال جاری صورت گیرد،‌ در انتخاب مرکز ثبت‌نام بعنوان مرکز برتر موثر خواهد بود.

 

گفتنی است،‌ آزمون تئوری سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد. پذیرفته‌شدگان آزمون تئوری همچون دوره‌های پیشین، به رقابت عملی با یکدیگر خواهند پرداخت و در نهایت برگزیدگان نهایی المپیاد براساس نمره آزمون تئوری و امتیاز کسب‌شده در مرحله عملی، معرفی خواهند شد.