همایش نانوساختارها و نانومواد برگزار شد

همایش نانوساختارها و نانومواد، علوم و کاربردها، بعدازظهر روز ۲۰ بهمن‌ماه سال جاری،‌ در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان به کار خود پایان داد. در حدود ۱۰۸۵ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از این تعداد ۵۰۰ مقاله برای ارائه در همایش پذیرفته شدند.

همایش نانوساختارها و نانومواد، علوم و کاربردها، بعدازظهر روز ۲۰ بهمن‌ماه سال جاری،‌ در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان به کار خود پایان داد.

 

به گفته مسئولین اجرایی همایش، از زمان آغاز ثبت‌نام تا برگزاری همایش، ۱۰۸۵ مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد ۷۰ مقاله به صورت پوستر و ۴۳۰ مقاله به صورت سخنرانی برای ارائه در همایش پذیرفته شدند.

 

همچنین در این همایش سخنرانانی از دانشگاه‌های داخلی و خارجی به سخنرانی پرداختند. در این بین می‌توان به سخنرانی پرفسور علی منصوری از دانشگاه شیکاگو، پرفسور نادر جلیلی از دانشگاه شمالی بوستن، دکتر مهرداد کاشانی از دانشگاه توکیو و دکتر شریف پور از دانشگاه آفریقای جنوبی اشاره کرد. همچنین اساتیدی از کشورهای آمریکا، هندوستان، ‌رومانی، ‌کرواسی و ترکیه از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

 

شناخت نیازهای صنعت، آشنایی با آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی در زمینه فناوری نانو و ایجاد ارتباط بین اساتید دانشگاهی، دانشجویان و کارشناسان این حوزه از جمله اهداف برگزاری این همایش بیان شده است.

 

همایش نانوساختارها و نانومواد در روزهای ۱۸ الی ۲۰ بهمن‌ماه سال جاری در محل این دانشگاه برگزار شد. از برنامه‌های جانبی که در حاشیه این همایش برگزار شد می‌توان به برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت‌های فعال در زمینه فناوری نانو اشاره کرد.