ثبت‌نام در همایش کاربرد فناوری نانو در علوم کشاورزی تمدید شد

مهلت ارسال مقالات همایش ملی «اصول و کاربردهای فناوری نانو در علوم کشاورزی و منابع طبیعی» تا تاریخ ۲۰ اسفندماه سال جاری تمدید شد.


مهلت ارسال مقالات همایش ملی «اصول و کاربردهای فناوری نانو در علوم کشاورزی و منابع طبیعی» تا تاریخ ۲۰ اسفندماه سال جاری تمدید شد. به گزارش دبیرخانه همایش، به‌دنبال درخواست‌های متعدد مبنی بر تمدید مهلت ارسال مقالات، مهلت ثبت نام در این همایش تمدید شد. پیش‌تر مهلت ارسال مقالات در این همایش تا تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه سال جاری اعلام شده بود.

 

در حاشیه برگزاری این همایش سه کارگاه آموزشی با عناوین «نانو مواد در کشاورزی و منابع طبیعی»، «رسانش هوشمند و کاربرد آن در کشاورزی و منابع طبیعی» و «نانوبیوحسگرها» برگزار خواهد شد. گفتنی است، گواهی حضور در همایش و گواهی شرکت در کارگاه‌های آموزشی، مشترکا از سوی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و کمیته فناوری نانو وزارت جهاد کشاورزی صادر خواهند شد.

 

شایان ذکر است،‌ همایش ملی «اصول و کاربردهای فناوری نانو در علوم کشاورزی و منابع طبیعی» توسط پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با همکاری کمیته فناوری نانو وزارت جهاد کشاورزی در راستای ایجاد بستری مناسب برای تبادل اطلاعات و ترغیب محققان به انجام پروژه‌های کاربردی در زمینه بکارگیری فناوری نانو در کشاورزی، در روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد.

 

علاقمندان می‌توانند، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی ثبت‌‌نام در کنفرانس ملی «اصول و کاربردهای فناوری نانو در علوم کشاورزی و منابع طبیعی»، به پایگاه اینترنتی همایش مراجعه کنند. همچنین تماس با دبیرخانه کنفرانس از طریق شماره تلفن ۰۲۶۱۲۲۲۰۶۰۸ امکان‌پذیر است.