برگزاری دو کارگاه‌ آموزشی در چهارمین همایش نانوساختارها

دو کارگاه آموزشی با عناوین International Patent و Advance Electrospining در چهارمین کنفرانس بین‌المللی نانوساختارها (ICNS4) برگزار خواهد شد.


دو کارگاه آموزشی با عناوین International Patent و Advance Electrospining در حاشیه چهارمین کنفرانس بین‌المللی نانوساختارها (ICNS4) برگزار خواهد شد.

 

مفاهیم مالکیت فکری و ثبت اختراع و راه‌های بهره‌مندی از حقوق مالکیت معنوی از جمله مباحثی است که در کارگاه آموزشی International Patent توسط دکتر حسین اخوان ارائه خواهد شد. همچنین در کارگاه آموزشی Advance Electrospining نیز ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه‌های الکتروریسی توسط دکتر Seeram Ramakrishna عضو هیات علمی دانشگاه سنگاپور بیان خواهد شد.‌

 

گفتنی است، شرکت در کارگاه آموزشی International Patent رایگان است و برای دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی پایان‌نامه‌های دانشجویی الزامی است. ثبت نام در کارگاه آموزشی Advance Electrospining نیز در اولین روز از برگزاری کنفرانس صورت می‌پذیرد وبه شرکت کنندگان در این کارگاه از طرف کنفرانس گواهی حضور اعطا خواهد شد. 

 

چهارمین کنفرانس بین‌المللی نانوساختارها (ICNS4) که به همت دانشگاه صنعتی شریف در روزهای ۲۲ تا ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۰ در جزیره کیش برگزار می‌شود، از جمله همایش‌های مورد تایید ستاد برای دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی پایان‌نامه‌های دانشجویی محسوب می‌شود. علاقمندان می‌توانند، به منظور کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از آخرین اخبار کنفرانس به پایگاه اینترنتی چهارمین کنفرانس بین‌المللی نانوساختارها مراجعه کنند.