ICNN2012؛ همایش مورد تایید ستاد در سال ۹۱

چهارمین کنگره بین‌المللی نانو (ICNN2012) به همایش‌های مورد تایید ستاد برای دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی پایان‌نامه‌های دانشجویی پیوست. بر این اساس افرادی که پروپوزال پایان‌نامه آنها در مرحله اول تصویب شده است می‌توانند با ارسال مقاله مربوط به پایان‌نامه خود نسبت به دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی‌ اقدام کنند.


چهارمین کنگره بین‌المللی نانو (ICNN2012) به همایش‌های مورد تایید ستاد برای دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی پایان‌نامه‌های دانشجویی افزوده شد. بر این اساس افرادی که پروپوزال پایان‌نامه آنها در مرحله اول تصویب شده است می‌توانند با ارسال مقاله مربوط به پایان‌نامه خود نسبت به دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی‌ اقدام کنند.

 

دانشجویان متقاضی دریافت مرحله دوم حمایت‌تشویقی پایان‌نامه‌های نانویی که در کنگره ICNN2012 شرکت‌ کرده‌اند می‌توانند، پس از دریافت کد تاییدیه مقاله، از تاریخ یکم تیرماه سال جاری با مراجعه به بخش ‏حمایت‌های‌تشویقی پایگاه اینترنتی ستاد نانو، نسبت‌ به ثبت کد مقاله در صفحه کاربری خود اقدام کنند.

 

محققین و پژوهشگران فرصت دارند چکیده مقالات خود را تا تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ به دبیرخانه کنگره ارسال کنند. نحوه شرکت در کارگاه‌های پیش‌بینی شده در این کنگره متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین داوری و بررسی مقالات ارائه‌شده در کنگره ICNN2012 برعهده دبیرخانه کنگره بوده و نتایج از طریق آن قابل پیگیری است.

 

گفتنی است چهارمین کنگره بین‌المللی نانو (ICNN2012) توسط پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان با هدف تعامل محققین و پژوهشگران ایرانی با محققین خارجی، در روزهای ۱۸ تا ۲۰ شهریور ماه ۱۳۹۱ در دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد. اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های چهارمین کنگره بین‌المللی نانو بر روی پایگاه اینترنتی کنگره قابل دسترس است.