تقدیر از برگزیدگان دومین مسابقه ملی فناوری نانو

صبح امروز ۲۵ تیرماه از بیست نفر از برگزیدگان نهایی دومین مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تجلیل شد. دومین مسابقه ملی فناوری نانو اردیبهشت ماه امسال با حضور ۳۷۴۹ داوطلب از سراسر کشور برگزار شد که طی آن ۱۰ نفر به عنوان نفرات برتر مسابقه و ۱۰ نفر نیز به عنوان برگزیدگان مقطع کارشناسی انتخاب شدند.


صبح امروز ۲۵ تیرماه از بیست نفر از برگزیدگان نهایی دومین مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تجلیل شد.

 

 

حسن ملکی، دانشجوی رشته نانوتکنولوژی پزشکی و رتبه اول دومین مسابقه ملی فناوری نانو در گفتگو با خبرنگار ستاد نانو موفقیت خود را در این آزمون مدیون علاقه وافر خود به علم نانو دانست و گفت: «با توجه به گسترده بودن گرایش‌های علم نانو به نظر من برای موفقیت در مسابقه نانو داوطلبان باید علاوه بر داشتن تخصص در یک حوزه از فناوری نانو، در زمینه‌های مختلف این علم مطالعه داشته و به تحقیق بپردازند».

 

بنابر این گزارش، همزمان با مراسم تجلیل از نفرات برگزیده مسابقه فناوری نانو سه نهاد ترویجی فعال در این مسابقه شامل مرکز فناوری نانو شهید چمران، انجمن نانو دانشگاه شیراز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب نیز معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند. از امتیازات ویژه‌ای که برای نهادهای ترویجی فعال در مسابقه ملی فناوری نانو در نظر گرفته شده می‌توان به انتخاب آنها برای مشارکت در امور دبیرخانه در سال آینده اشاره کرد.

 

همچنین در راستای برگزاری آزمون توانمندی تدریس همزمان با دومین مسابقه ملی فناوری نانو، در بخش دیگری از این مراسم از افرادی که در دومین مسابقه ملی فناوری نانو موفق به دریافت گواهی توانمندی تدریس نانو در ترازهای الف، ب و ج شده بودند تقدیر شد. شایان ذکر است، ستاد نانو به افرادی که حداقل ۶۰ درصد نمره آزمون علمی مسابقه را کسب کرده و به سه سئوال تشریحی آزمون توانمندی تدریس نانو پاسخ صحیح دادند، گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو اعطا کرده است.

 

گفتنی است، دومین مسابقه ملی فناوری نانو اردیبهشت ماه امسال با حضور ۳۷۴۹ داوطلب از سراسر کشور برگزار شد که طی آن ۱۰ نفر به عنوان نفرات برتر مسابقه و ۱۰ نفر نیز به عنوان برگزیدگان مقطع کارشناسی انتخاب شدند.