مهرماه ۹۱؛ برگزاری چهارمین آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو

چهارمین آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو با هدف ارزیابی توانمندی علمی و مهارت داوطلبان در زمینه انتقال مفاهیم علوم و فناوری نانو در تاریخ ۲۷ مهرماه سال ۱۳۹۱ در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.


چهارمین آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو با هدف ارزیابی توانمندی علمی و مهارت داوطلبان در زمینه انتقال مفاهیم علوم و فناوری نانو در تاریخ ۲۷ مهرماه سال ۱۳۹۱ در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

 

داوطلبانی که حد نصاب لازم را در دو شاخص علمی و آموزشی در این آزمون کسب کنند، در سه سطح «مدرس تراز الف»، «مدرس تراز ب» و«مدرس تراز ج» از کارگروه ترویج ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گواهی توانمندی تدریس دریافت خواهند کرد.

 

لازم بذکر است،‌ سوالات این آزمون تشریحی بوده و علاوه بر مهارت علمی، فن بیان و استفاده از مثال‌های مناسب در انتقال مفهموم نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 

متقاضیان شرکت در چهارمین آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو می‌توانند از تاریخ ۱۳ شهریورماه تا ۱۵مهرماه سال جاری با مراجعه به صفحه کاربری خود در پایگاه اینترنتی ستاد نانو، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند. لازم به ذکر است،‌ تمامی علاقمندان به تدریس در دوره‌های آموزشی و ترویجی فناوری نانو می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

 

مطابق آیین‌نامه حمایت از برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی، دارندگان گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو می‌توانند از این حمایت‌ها در زمینه برگزاری سمینارهای آموزشی و ترویجی فناوری نانو برخوردار شوند. آیین‌نامه این حمایت‌ در صفحه ترویج سایت ستاد نانو موجود است.

 

همچنین این نکته قابل ذکر است که هزینه ثبت نام افرادی که موفق به دریافت گواهی توانمندی تدریس گردند، بر اساس نوع گواهی بازگردانده خواهد شد. (تراز الف؛ بازگرداندن ۱۰۰ درصد هزینه ثبت نام، تراز ب: بازگرداندن ۵۰ درصد هزینه ثبت نام، و تراز ج: بازگرداندن ۲۵ درصد هزینه ثبت نام)

 

گفتنی است،‌چهارمین آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو، اولین سری این آزمون در سال ۱۳۹۱ محسوب می‌شود. سوالات آزمون‌هایی که در سال گذشته برگزار شده نیز در بخش تالار گفتگوی پایگاه اینترنتی ستاد در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.