آغاز ثبت نام چهارمین المپیاد نانو همزمان با بازگشایی مدارس

همزمان با بازگشایی مدارس، ثبت‌نام گروهی دانش آموزان در چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو نیز آغاز می شود. گفتنی است با شروع ثبت‌نام المپیاد، رقابت استان‌های کشور برای میزبانی این المپیاد نیز آغاز شده است.


همزمان با بازگشایی مدارس، ثبت‌نام گروهی دانش آموزان در چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو نیز آغاز شد. گفتنی است با شروع ثبت‌نام المپیاد، رقابت استان‌های کشور نیز برای میزبانی این المپیاد آغاز شده است.

 

بدنبال برگزاری سه دوره از المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، چهارمین دوره این آزمون در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد. ثبت‌نام در المپیاد از اوایل شهریورماه آغاز شده و تا اول اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

شایان ذکر است ثبت نام همچون گذشته به دو صورت گروهی و انفرادی از طریق نهادهای ترویجی و مدارس صورت می‌گیرد و در صورت ثبت‌‌نام حداقل ۲۰۰ شرکت‌کننده از یک شهرستان و تامین محل مناسب برای برگزاری آزمون از سوی آموزش و پرورش، آن شهرستان بعنوان حوزه‌‌ برگزاری آزمون انتخاب می‌شود. در شهرستان هایی که اداره آموزش و پرورش آنها قصد دارد حوزه آزمون مجزا برای خواهران و برادران داشته باشند، تعداد داوطلبان در هر یک از حوزه ها حداقل باید ۲۰۰ نفر باشد.

شرایط ثبت‌نام در این دوره از المپیاد در سایت باشگاه نانو تشریح شده است . (برای مشاهده شرایط ثبت‌نام در المپیاد کلیک کنید)

 

متقاضیان و علاقمندان شرکت در چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی باشگاه نانو مراجعه کنند.