ارائه ۹۷ طرح خلاقانه دانش‌آموزی در پنجمین جشنواره نانو

در پنجمین جشنواره و نمایشگاه نانو بیش از ۹۰ طرح دانش‌آموزی با موضوع فناوری نانو از ۱۶ استان کشور، در غرفه باشگاه دانش‌آموزی نانو ارائه می‌شوند.

در پنجمین جشنواره و نمایشگاه نانو بیش از ۹۰ طرح دانش‌آموزی با موضوع فناوری نانو از ۱۶ استان کشور، در غرفه باشگاه دانش‌آموزی نانو ارائه می‌شوند.

 

طبق اعلام باشگاه دانش‌آموزی نانو، پس از داوری‌های انجام شده بر روی طرح‌های دانش‌آموزی ارسالی، در نهایت ۹۷ طرح برگزیده شدند که از آن میان ۲۵ طرح بصورت پوستر و باقی در قالب مقاله در پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو ارائه خواهند شد.

 

طرح‌های برگزیده از ۱۶ استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، تهران، اصفهان، البرز، همدان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، لرستان و مازندران به پنجمین جشنواره نانو راه پیدا کرده‌اند.

 

شایان ذکر است،‌ مقالات تمامی ۹۷ طرح برگزیده در کتابچه مجموعه مقالات پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو منتشر خواهد شد اما به دلیل محدودیت فضای نمایشگاهی تنها ۲۵ مقاله بصورت پوستر به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است باشگاه دانش‌آموزی نانو همچون سال‌های گذشته با بخش‌هایی همچون پروژه‌های دانش‌آموزی، نمایش محصولات فناوری نانو، زنگ نانو و المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو در فضای نمایشگاهی پنجمین جشنواره و نمایشگاه نانو پذیرای حضور علاقمندان این فناوری خواهد بود.

 

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های باشگاه دانش‌آموزی نانو در پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، به پایگاه اینترنتی باشگاه مراجعه کنند.