محصولات نانوپلاتینیوم ژاپن در نمایشگاه فناوری نانو ایران

شرکت ژاپنی بایوفیس ایسم یکی ازشرکت‌های حاضر در بخش بین‌الملل پنجمین نمایشگاه فناوری نانو است که محصولش را با نام نانوپلاتینیوم در ۴ زمینه مختلف در معرض بازدید عموم قرار داده است.

شرکت ژاپنی بایوفیس ایسم (BIOFACE ISAM CORPORATION) یکی ازشرکت‌های حاضر در بخش بین‌الملل پنجمین نمایشگاه فناوری نانو است که محصولش را با نام نانوپلاتینیوم در ۴ زمینه مختلف در معرض بازدید عموم قرار داده است.

 

attach2222222222.jpg

 

کامران ماهرپور مدیر این شرکت در ایران، با اشاره به کاربردهای مختلف ماده تولیدی این شرکت، گفت: «نانوپلاتینیوم بیس کاری بسیار متفاوتی دارد. محصولات متفاوت ساخته شده از این ماده، الان در ژاپن به صورت‌های مختلف آرایشی، نساجی، آب‌های معدنی، صنایع دارویی، مدارس و مهدکودک‌ها استفاده می‌شود و بسیار هم با استقبال رو به رو شده‌اند.»

 

او در باره کارکردهای بهداشتی این ماده نیز گفت: «این ماده وقتی با دوز مخصوصی با آب مخلوط شود، وارد بدن شده ویروس‌ها و باکتری‌های بیمار را شناسایی می‌کند و آن‌ها را می‌پوشاند. بنابرین اگر حداقل به مدت یک ماه نوشیده شود، مولکول‌های مخرب و سرطانی موجود در بدن را کاور می‌کند و باعث می‌شود نتوانند تغذیه و رشد کنند و کم‌کم از بین بروند. البته بحث دارویی ندارند چون ما هنوز نتوانسته‌ایم مجوزهای دارویی برایش بگیریم. اما مجوزهای بهداشتی آن را از دانشگاه‌های کیتو و توکیو ژاپن گرفته‌ایم.»

 

به گفته ماهرپور، هدف این شرکت از حضور در پنجمین نمایشگاه فناوری نانو، معرفی و ارائه ماده اولیه، ارائه فرمول‌ها و روش‌های استفاده و تعامل با علاقمندان از طریق واگذاری امتیاز نمایندگی یا همکاری برای تولید کالاهای حاوی نانوپلاتینیوم است.

 

کامران ماهرپور درباره استقبال از نمایشگاه نیز گفت: «حداقل در مورد غرفه خودمان باید بگویم استقبال خیلی خوب بود. بازدیدکننده‌های زیادی آمدند، در مورد محصولات سوال کردند و مشتاق بودند که با این شرکت همکاری کنند.»