همکاری کمیته نانو وزارت علوم در چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو

کمیته فناوری نانو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در برگزاری چهارمین مسابقه ملی فناوری نانوهمکاری می‌کند.

در راستای توسعه و ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش فناوری نانو در میان دانشجویان، تفاهم نامه همکاری بین کمیته فناوری نانو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و کارگروه ترویج ستاد ویژه توسعه فناوری نانو منعقد شد.

به موجب این تفاهم نامه، کمیته فناوری نانوی وزارت علوم در زمینه‌های زیر با دبیرخانه مسابقات ملی فناوری نانو همکاری می‌نماید:

•    حمایت از مسابقات ملی فناوری نانو و برگزیدگان مسابقه.
•    استفاده از ظرفیت اعضای هیئت علمی‌ متخصص در زمینه فناوری نانودر طراحی و ارزشیابی سؤالات مسابقه.
•    اطلاع‌رسانی مسابقه ملی فناوری نانو به دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی و سایر مؤسسات تابعه وزارت علوم و همکاری در ثبت نام داوطلبان.
•    هماهنگی با دانشگاه‌ها، مراکز آموزش و پژوهشی و سایر مؤسسات تابعه وزارت علوم برای در اختیار قراردادن امکانات سخت‌افزاری برگزاری مسابقه.
•    همکاری در ارزیابی مدرسان فناوری نانو.

گفتنی است کارگروه ترویج ستاد فناوری نانو از سال ۱۳۹۰هر ساله در اردیبهشت ماه مسابقه ملی فناوری نانو را برگزار می‌کند. تا کنون سه دوره از این مسابقه بابیش از ۹۴۰۰ داوطلب برگزار شده است.

ثبت نام چهارمین مسابقه دانشجویی فناوری نانو نیز از آذر ماه آغاز شده است و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص این مسابقه به سایت www.nano.ir/competition مراجعه کنند.